پیش‌بینی 60 میلیاردتومان اعتبار برای ساخت جلوخان  ...

پیش‌بینی 60 میلیاردتومان اعتبار برای ساخت جلوخان ...

پیش‌بینی 60 میلیاردتومان اعتبار برای ساخت جلوخان پایانه مسافربری امام‌رضا(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدحسین ودیعی در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) و دیدار با مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه در جلسات گذشته کمیسیون برنامه و بودجه و تلفیق، موضوع افزایش و اصلاح بودجه‌های عمرانی این سازمان مطرح بوده است، اظهارکرد: در تقریغ بودجه سال گذشته نیز حدود 30 میلیاردتومان برای پروژه‌های عمرانی پایانه‌های مسافربری تعریف شده بود.

وی در ادامه پایانه‌های مسافربری را پیشانی خدمات‌رسانی به زائران و مسافران و گردشگرانی دانست که به مشهد وارد می‌شود، گفت: همین اهمیت سبب شده تا سرمایه‌گذاری روی بحث‌های توسعه و عمران و گردشگری و رفاهی پایانه‌ها از ارزش بالایی برخوردار باشد.

ودیعی با بیان اینکه طی یک‌سال اخیر اقدامات خوبی در پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) انجام شده که از جمله آنها می‌توان به الکترونیکی کردن فرآیند صدور بلیت و ایجاد کیوسک‌های هوشمند برای این مهم اشاره کرد، افزود: پیش‌بینی این تمهیدات و همچنین ایجاد گیت‌های کنترل ورود و خروج سبب شده تا دخالت دلال‌ها در پایانه به حداقل ممکن و تقریبا صفر برسد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: این اقدامات که به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران و زائران انجام شده در آینده نیز استمرار خواهد داشت.

ودیعی در ادامه با اشاره به طرح جلوخان پایانه ‌امام‌رضا(ع) که عملیات عمرانی آن پس از برگزاری مناقصه اجرا خواهد شد، گفت: در گام نخست، برای این پروژه 30 میلیاردتومان درنظر گرفته شده که احتمالا این عدد تا 60 میلیاردتومان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: با ساخت جلوخان، در سال آینده شاهد بهبود شرایط فیزیکی، محیطی و امکانات رفاهی برای مسافرین و گردشگران و زائرین خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات