ریاست شورای شهر رشت: از مردم می‌خواهم به کسانی که تعهد، تخصص و تجربه دارند را انتخاب کنند/ شورا محل آزمایش نیست

ریاست شورای شهر رشت: از مردم می‌خواهم به کسانی که تعهد، تخصص و تجربه دارند را انتخاب کنند/ شورا محل آزمایش نیست

ریاست شورای شهر رشت: از مردم می‌خواهم به کسانی که تعهد، تخصص و تجربه دارند را انتخاب کنند/ شورا محل آزمایش نیست
.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت، در یکصد و نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت، احمد رمضانپور نرگسی ریاست شورای شهر رشت با تبریک فرارسیدن میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) واقعه بزرگ کربلا را به یادگار گذاشتند و هر آنچه امروز داریم از اثرات همان واقعه بزرگ است و به شایستگی روز میلاد این امام همام را به نام روز پاسدار نام‌گذاری شده است.

رمضانپور همچنین با اشاره به نقش نیروهای خدوم سپاه و بسیج در ادوار مختلف، گفت: این نقش بسیار تأثیرگذار و سازنده بوده و این رشادت‌ها در تاریخ ماندگار خواهد بود و در هیچ قالب تصویری نمی‌توانیم عظمت این مهم را به تصویر بکشیم.

رمضانپور همچنین با اشاره به حضور سید محمد احمدی شهردار رشت، گفت: طی چند ماه گذشته اقدامات خوبی در شهر رشت انجام‌شده است.

احمد رمضانپور نرگسی ریاست شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پیش از ورود شهردار همه ما نگران وضعیت موجود بخصوص در منطقه سه و دو بودیم، گفت: در بحث مطالباتی که از آموزش‌وپرورش داشتیم تصمیم بر این شد که بخش اداری ساختمان سپیدار برای شهرداری منطقه 2 خریداری شود.

وی ادامه داد: در این موضوع شهردار رشت تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار انجام داد و بنده نیز به‌عنوان نماینده اعضای شورا پیگیر موضوع بودم که کار درنهایت به نتیجه رسید؛ بنابراین از دوستان شورایی درخواست کردیم تا برای دوره پنجم شورا یک یادمان کاری دیگری باقی بگذاریم.

ریاست شورای شهر رشت با اشاره به عدم ثبت‌نام سه عضو شورای شهر رشت، تأکید کرد: باید اعضایی که اقدام به ثبت‌نام در شورا نکرده‌اند همانند سایرین در تمامی جلسات باقی‌مانده شورای پنجم حضور فعال داشته باشند. بنده به‌عنوان فردی که خود را متعلق به این نظام می‌دانم، اعلام می‌کنم تجربه و تخصص و داشتن تعهد یک امر بسیار مهم است و از مردم می‌خواهم به کسانی که چنین ویژگی‌هایی دارند و نگاهشان به مال و جان و ناموس مردم نیست را انتخاب کنند.

رمضانپور تصریح کرد: شورا محل آزمایش نیست، محل کار و انجام تعهدات است، نباید افرادی را که حتی یک روز مسئولیت اجتماعی و فرهنگی را نداشته‌اند به آن‌ها فضای آزمون‌وخطا داده شود، این درخواست بنده از مردم است که به افرادی رأی بدهند که امتحان پس داده و متعهد و باتجربه باشند و در مقابل درخواست‌های مردم خشوع داشته باشند.

وی با بیان اینکه در شهر رشت 323 نفر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: امیدواریم با نگاهی عمیق در چهارچوب قانون روند بررسی صلاحیت‌ها انجام شود تا از جمع 323 نفر، یازده فرد با تخصص و امتحان پس داده به شورای اسلامی شهر رشت بیایند.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات