بهراد ذاکری: نمایندگان مجلس به دنبال در اختیار گرفتن شورا و شهرداری رشت هستند/ شما جزو ضعیف‌ترین نمایندگان کشور هستید

بهراد ذاکری: نمایندگان مجلس به دنبال در اختیار گرفتن شورا و شهرداری رشت هستند/ شما جزو ضعیف‌ترین نمایندگان کشور هستید

بهراد ذاکری: نمایندگان مجلس به دنبال در اختیار گرفتن شورا و شهرداری رشت هستند/ شما جزو ضعیف‌ترین نمایندگان کشور هستید
.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت، بهراد ذاکری سخنگوی شورای شهر رشت در یکصد و نود و نهمین جلسه شورا با اشاره به رد صلاحیت‌های رخ‌داده در روند انتخابات شورای ششم شهر رشت، گفت: روی سخنم با نمایندگان مجلس است، آن‌هایی که وابستگانشان به استناد رد صلاحیت‌های فله‌ای و بدون مستندات دچار توهم راهیابی به شورای شهر رشت شده‌اند.

وی ادامه داد: اگر فکر می‌کنند به‌واسطه فشار و اهرم رد صلاحیت توسط آن‌ها سکوت خواهیم کرد، بسیار در اشتباه هستند. دوستان بارها اشاره کردند که شورای رشت ضعیف‌ترین شورای کشور است، بنده از این تریبون اعلام می‌کنم که شما جزو ضعیف‌ترین نمایندگان کشور هستید و بنده آمادگی مناظره با هرکدام از این نمایندگان که بخواهند آمادگی مناظره دارم که مشخص شود شورای رشت ضعیف است یا نمایندگان مجلس ما؟!

عضو شورای شهر رشت افزود: دوستان ما که ژست عدم دخالت در مدیریت شهری را می‌گیرند بدانند که همه از پشت پرده با خبر هستند، ناصر حاج محمدی و ناصر حاج محمدی‌ها محصول همین افراد و دوستان وابسته به آن‌ها هستند و بنده امروز مفتخر هستم که به حاج محمدی رأی ندادن و معتقدم همین سرکشی و عدم رأی دادن به حاج محمدی دلیل ترسی است که از قرار دادن ما در معرض رأی عموم دارند.

ذاکری با خطاب قرار دادن نمایندگان مجلسی که می‌گویند شورای شهر رشت ضعیف است، گفت: شما برای شهر رشت چه کرده‌اید؟ در ایام کرونا چه کردید؟ کدام قانون را تصویب کردید؟ آیا در ایام کرونا در یک بیمارستان حضور داشتید؟ یا نشستید تا شاهد مرگ‌ومیر بیشتر مردم باشید؟ در بحث زمین‌های نسقی چه کرده‌اید؟ قانونی که ما به دنبال تصویب آن با هزار قانون و ماده و تبصره هستیم، اما شما با یک قانون می‌توانید آن را انجام دهید! دلیل این سکوت شما چیست؟ آیا می‌ترسید منافع اسپانسرهای شما از بین برود؟

وی اضافه کرد: کدام طرح یا لایحه را پیشنهاد داده‌اید که ادعای توانمندی دارید؟ بهراد ذاکری چه در درون شورا و چه در بیرون شورا حرف خودش را خواهد زد و اجازه نمی‌دهد اتفاقاتی که به دنبال مهندسی آن هستند و می‌خواهند به‌صورت یکدست صاحب این شهر باشند رخ بدند. بنده یک پزشک هستم و درآمدم نه از شورا تأمین می‌شود و می‌دانم که چگونه از بیرون شورا صحبت کنم.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات