نصب بیش از 200 هزارمتر کابل خودنگهدار در شبکه توزیع برق اهواز

نصب بیش از 200 هزارمتر کابل خودنگهدار در شبکه توزیع برق اهواز

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی عیداوی" با اعلام این خبر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای افزايش سطح پايداري، كاهش تلفات انرژي و نوسازی و بهسازی شبکه، از آبان سال 99 لغایت خردادماه سال‌جاری 207 هزار و 687 مترکابل خودنگهدار در شبکه توزیع برق اهواز نصب شده است.
وی افزود: افزايش رضایت‌مندی شهروندان از خدمات این شرکت، ارتقای سطح ايمني در مقابل حوادث الكتريكي، حفظ و زيباسازي مبلمان شهري، ملاحظات زيست محيطي (جلوگيري ازقطع درختان متداخل درشبكه) و کاهش امکان استفاده غیرمجاز از برق از جمله اولویت‌های مهم دیگری که طی این عملیات‌ها در دستور کار قرار داشت.
معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: تبدیل سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار در شبکه‌های توزیع برق کاهش میزان سرقت از شبکه را نیز به‌دنبال دارد که این خود عامل مهمی در کاهش خاموشی و جلوگیری از تحمیل هزینه به شرکت‌ها است.
عیداوی درخصوص میزان تجهیزات به‌کار رفته و همچنین مقدارسیم مسی جمع آوری شده یادآور شد: فرایند تعویض سیم به کابل با جدیت درحال پیگیری است و طی این عملیات‌ها در مجموع 151 هزار و 255 تن سیم مسی نیز جمع آوری شد.
معاون مهندسی برق اهواز اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ها را 292 میلیارد و 900 میلیون ریال عنوان کرد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات