لزوم افزایش میزان سپرده ساخت ‏و ساز ساختمانی

لزوم افزایش میزان سپرده ساخت ‏و ساز ساختمانی

http://www.bananews.ir/معاون شهردار شوشتر خواستار افزایش چشمگیر سپرده ساختمانی برای پروانه‌های ساخت و ساز در شهرداری شوشتر شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)  نادر پارسازاده ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار کرد: به ازای صدور هر پروانه ساختمانی در شهرداری شوشتر مبلغی برای ارائه خدمات و تخلفات ساختمانی از صاحب سند و پروانه اخذ می‌شود و این میزان در سال‌جاری باید افزایش داشته باشد.

وی افزود: در سال‌ جاری این مبلغ ۵۰۰ هزار ریال بوده است که در سال ‌جاری باید افزایش یابد و شورای شهر درباره میزان افزایش آن تصمیم‌گیری کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در بخش اجرائیات شهرداری شوشتر با مشکلات زیادی مواجه است، تاکید کرد: در بخش اجرائیات شهرداری شوشتر با مشکلات زیاد نیروی انسانی مواجه است که باید این مشکل برای توانمندسازی این قسمت برطرف شود.

پارسازاده با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین بخش اعمال قانون شهرداری اجرائیات است، خاطر نشان کرد: اصلی‌ترین بخشی که در شهرداری قانون را اعمال می‌کند و از تخلفات جلوگیری می‌کند اجرائیات است که در شرایط کنونی این بخش با ۹ نیرو اداره می‌شود.

معاون شهردار شوشتر افزود: تقاضای افزایش نیرو در این بخش به شورای شهر و... ارسال شده است و امیدواریم در این باره همکاری لازم انجام شود.

پارسازاده تاکید کرد: بهای تخلف در تخلیه نخاله‌های ساختمانی باید افزایش یابد و به این دلیل با محیط زیست نیز هماهنگی‌هایی انجام شده که هر خودروی متخلف پس از توقف باید از اداره محیط زیست شهرستان مجوزی برای رفع توقف ارائه کند و در غیر این صورت این مهم انجام نمی‌شود.

    نظرات