پیمان قربانی شهردار کرمانشاه شد

پیمان قربانی شهردار کرمانشاه شد

http://www.bananews.ir/در ماههای پایانی سال ۹۰، سرانجام پیمان قربانی از سوی وزارت کشور به عنوان شهردار جدید کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، پس از ماهها کش و قوس در بحث انتخاب شهردار برای کلانشهر کرمانشاه، در نهایت مهندس پیمان قربانی با تایید وزارت کشور به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شد.

سال ۹۰ برای شهر کرمانشاه را باید به نوعی "سال بی شهردار بودن کرمانشاه" عنوان کرد.

قبل از انتخاب پیمان قربانی، "آرش رضایی" به عنوان شهردار پیشنهادی اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه به وزارت کشور معرفی شد که بعد از وقفه ای بلند مدت، صلاحیت وی از سوی وزارت کشور رد شد و کرمانشاه بازهم برای چندین ماه بدون شهردار ماند.

در این مدت، امیر رحیمی با چندین بار ابقا از سوی استاندار کرمانشاه به عنوان سرپرست موقت شهرداری کرمانشاه در این پست انجام وظیفه کرد.

این انتخاب شهردار برای شهر کرمانشاه در زمانی روی می دهد که سال ۹۰ برای کرمانشاه عملا به پایان رسیده است و قربانی باید فعالیت و برنامه های خود در کسوت شهردار را از سال ۹۱ آغاز کند.

براساس این گزارش، شهر کرمانشاه بعد از رفتن منوچهر فخری، شهردار وقت کرمانشاه، همچنان بدون شهردار ماند و برخی نام "شهر بی شهردار" را بر کرمانشاه نهادند.

قربانی پیش از این به عنوان شهردار منطقه چهار کرمانشاه و شهردار سنقر و کلیایی خدمت کرده و تحصیلات وی مرتبط با مسائل شهری است.

 

 

 

    نظرات