افتتاح بزرگ‌ترین تولید کننده بلوک‌های سبک گازی شرق کشور

افتتاح بزرگ‌ترین تولید کننده بلوک‌های سبک گازی شرق کشور

http://www.bananews.ir/بزرگ‌ترین تولید کننده بلوک‌های سبک گازی شرق کشور در بجنورد با حضور استاندار خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در این مراسم که در محل شهرک صنعتی شماره ۲ بجنورد برگزار شد، گفت: دهه فجر به عنوان دهه ارائه برنامه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: امسال بیش از ۴۳۵ پروژه با ارزش اقتصادی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: این پروژه‌ها می‌تواند در اهداف بلند مدت استان و بازسازی آن نقش اساسی داشته باشد.

شفقت با اشاره به اهمیت پروژه تولید بتن سبک در استان گفت: این پروژه مهم سهم زیادی در صادرات استان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دهه فجر روز تجلی ولایت در جامعه اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی تنها متعلق به ملت ایران نیست بلکه متعلق به تمام بشریت است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: همه جوامع اسلامی از آزاد اندیشی نظام ما درس گرفته‌اند و امروز با الگو قرار دادن نظام اسلام دست به قیام زده‌اند.

وی افزود: مردم انقلابی ما بخصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور در صحنه‌های مختلف پیوند خود را با ولایت ثابت کرده‌اند.

شفقت تصریح کرد: حضور در صحنه مردم عامل استمرار و اثر گذاری انقلاب اسلامی در دنیا بوده است.

کارخانه تولید بلوک سبک بجنورد در زمینی به مساحت ۱۹ هزار متر مربع و سرمایه هشت میلیارد تومان و اشتغال ۹۰ نفر در شهرک صنعتی بیدک توسط شرکت سبک سازان شرق با ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن در سال به بهره‌برداری رسید.

 

    نظرات