گشایش نمایشگاه توانمندی‌های وزارت راه در ایستگاه راه‌آهن

گشایش نمایشگاه توانمندی‌های وزارت راه در ایستگاه راه‌آهن

http://www.bananews.ir/نمایشگاه توانمندیهای وزارت راه وشهرسازی به مناسب دهه مبارک فجر و با حضور معاونان وزیر راه وشهرسازی، روز شنبه پانزدهم بهمن ماه در ایستگاه راه‌آهن تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این نمایشگاه با حضور سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه و رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر و مهندس صاحب محمدی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران روز شنبه پانزدهم بهمن راس ساعت ۹ صبح در محل ایستگاه راه‌آهن تهران گشایش می یابد.

به مناسب فرا رسیدن سالروز سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۷۸۱ پروژه حمل ونقلی با اعتبار ۲۵۸۳ میلیارد تومان و ۲۵۹۱۹۵ واحد مسکن در وزارت‌راه وشهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر به اتمام رسیده و قابل بهره برداری است.

در بخش جاده‌ای ۱۶۲۶ پروژه با اعتبار ۲۲۵۸ میلیارد تومان، در بخش ریلی ۷۳ پروژه با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان، در بخش دریایی ۵۳ پروژه با اعتبار ۱۴۹ میلیارد تومان، در بخش هوایی ۷ پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان، در بخش هواشناسی ۲۱ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان و در بخش آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به اتمام رسیده و قابل بهره‌برداری است.

همچنین در بخش مسکن نیز در دهه مبارک فجر ۵۳۴۴۱ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، ۱۵ پروژه بیمارستانی، یک پروژه ورزشی (استادیوم اهواز) و ۹ پروژه اداری، ۳۸ هزار واحد مسکن مهر در بافت فرسوده و ۱۶ هزار واحد در شهرهای جدید اطراف تهران، پرند، پردیس و هشتگرد آماده بهره‌برداری است.

علاوه بر آن ۸۰۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید مجلسی، فولاد شهر، صدرا، گلبهار، سهند نیز به بهره‌برداری می رسند.

بنابر این گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ۱۴۳۷۵۴ واحد مسکن شامل ۹۳۷۷۵ واحد مسکن روستایی ( طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی) و بقیه موارد شامل مسکن شهری و مسکن مهر در دهه مبارک فجر کرده است.

 

 

    نظرات