آب شرب بهداشتی در تمام مناطق سيل‌زده گلستان برقرار است

آب شرب بهداشتی در تمام مناطق سيل‌زده گلستان برقرار است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "شاهین حاجی مشهدی" با اعلام این خبر اظهار داشت: طی بازدیدهای اکیپ مدیریت بحران شرکت به همراه مدیران مناطق سیل‌زده، آب در شبكه‌های آب شرب از لحاظ كمي و كيفي در حد استاندارد بوده و در دسترس همه مشترکان قرار دارد و خوشبختانه هیچ مشکلی در تامین آب شرب وجود ندارد.
به گفته وي، نظارت و پايش مستمر آب شرب در شهرها و روستاهای سيل‌زده استان گلستان با همكاري مراكز بهداشتي صورت مي‌گيرد.
وي همچنين از همه مردم مناطق سيل‌زده خواست كه در صورت مشکل در تامین آب شرب و یا مشاهده تركيدگي شبكه‌هاي آبرساني، موارد را از طريق شماره 122 گزارش داده تا گروه‌هاي فني در اسرع وقت نسبت به رفع مشكل و آبرسانی با تانکر سیار اقدام كنند.
سرپرست دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در حاشیه بازدید از روستاهای کلاله و مراوه تپه به همراه مدیران امور آب و فاضلاب افزود: هماهنگی لازم برای مرمت و بازسازی تاسیسات و خطوط انتقال آسیب دیده در روستاهای دهستان آق سوی کلاله شامل "یکه قوز علیا و سفلی"، "کاظم خوجه"، "صالح آباد"، "اجن سنگرلی"، "گونیلی"، "خواجه حسن"، "اجن یلی"، "قوجمز" و روستای "نارلی آجی سو" مراوه تپه صورت گرفته است.
گفتنی است، بارش شديد باران طی روزهای اخير در شرق استان گلستان، خساراتی در برخی مناطق به همراه داشته است، اما خوشبختانه خللی در تامین آب شرب ساکنان این مناطق به‌وجود نیامده و در حال حاضر آب شرب سالم و بهداشتی در دسترس مردم مناطق آسیب دیده قرار دارد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات