ابطال ۲۵ پروانه واحد تولیدی مصالح ساختمانی در ایلام

ابطال ۲۵ پروانه واحد تولیدی مصالح ساختمانی در ایلام

http://www.bananews.ir/معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: ۲۵ پروانه واحد تولیدی مصالح ساختمانی به دلیل عدم موفقیت در اخذ پروانه استاندارد باطل شده‌اند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مصوبه هیات وزیران در زمینه کنترل کیفیت مصالح ساختمانی هر واحد تولیدی در صورت عدم موفقیت در دریافت پروانه استاندارد با آنها برخود قانونی خواهد شد که موجب ابطال پروانه بهره‌برداری آنها می‌شود.

وی در ادامه افزود: واحدهای متقاضی دریافت پروانه بهره‌برداری نیز پیش از دریافت این پروانه و در مراحل ساخت و راه اندازی واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی به منظور تامین زیر ساختهای اولیه مثل آزمایشگاهها و شرایط محیطی آن به اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی معرفی می‌شوند تا مجوز استاندارد دریافت کنند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه جوایز صادراتی در گرو صادرات کالای استاندارد است، تصریح کرد: صدور کالای با کیفیت و استاندارد نقش بسزایی در حفظ و توسعه بازارهای صادراتی دارد، لذا جایزه صادراتی به کالاهای تعلق می‌گیرد که از استاندارد کامل برخوردار باشند.

شریفی خاطرنشان کرد: پرداخت جوایز صادراتی منوط به صدور کالاهای دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان است.

 

 

    نظرات