نقص فنی در پروازهای کیش ـ تهران و تهران ـ کیش

نقص فنی در پروازهای کیش ـ تهران و تهران ـ کیش

http://www.bananews.ir/پرواز شماره ۶۲۶۲ کیش ـ تهران متعلق به شرکت هواپیمایی تابان که شب گذشته، به علت بروز نقص فنی با فرود اضطراری به فرودگاه کیش بازگشته بود، امروز صبح انجام شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، این پرواز که بنا بود ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه انجام شود با چند ساعت تاخیر، ساعت ۳۴ دقیقه بامداد انجام شد که بلافاصله خلبان برای رعایت ایمنی در فرودگاه کیش فرود آمده است و مسافران صبح امروز ساعت۹:۱۰ دقیقه با هواپیمای جایگزین به تهران بازگشتند.

یکی از مسافران این پرواز اعلام کرد که گویا علت فرود اضطراری بروز آتش‌سوزی در موتور هواپیما بوده است که مسوولان شرکت تابان اعلام کردند اینگونه نبوده است و اگر اینگونه باشد برای تعویض موتور باید چند روز زمان سپری شود درحالی که این هواپیما امروز به مقصد تهران پرواز خواهد کرد.

فرود اضطراری هواپیمای زاگرس در مسیر تهران ـ کیش

یک فروند هواپیمای بویینگ شرکت هواپیمایی زاگرس در مسیر تهران ـ کیش فرود اضطراری کرد.

یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس که در مسیر تهران ـ کیش پرواز کرد به دلیل آنچه که فشار داخل هواپیما اعلام شد، فرود اضطراری کرد.

پرواز ۴۰۵۱ شرکت هواپیمایی زاگرس ساعت هشت صبح امروز از تهران به مقصد کیش پرواز کرد و به رغم اینکه با توجه به شرایط موجود امکان ادامه پرواز را داشت برای رعایت بیشتر ایمنی، فرود اضطراری کرده و با تعویض هواپیما به مقصد کیش پرواز کرد.

 

    نظرات