امتناع برخی تعاونی‌های مسکن مهر از استرداد مبلغ دریافتی به انصرافی‌ها

امتناع برخی تعاونی‌های مسکن مهر از استرداد مبلغ دریافتی به انصرافی‌ها

http://www.bananews.ir/برخی از تعاونی‌های مسکن مهر از استرداد مبلغ دریافتی به انصرافی‌های مسکن مهر خودداری می‌کنند و اعلام می کنند تا زمانی که شرکت عمران شهرهای جدید جایگزینی برای آنها پیدا نکند باید منتظر بمانند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) بعد از اینکه وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از شهر پرند اعلام کرد متقاضیانی که تاکنون خانه نگرفته‌اند ، پولشان را از تعاونیها پس بگیرند برخی از متقاضیان مسکن مهر در تماس با خبرنگار خبرگزاری فارس اعلام کردند که از مدتها قبل از اظهارات وزیر راه و شهرسازی انصراف خود را به شرکت تعاونی مسکن مهر ثبت نام شده اعلام کرده‌اند تا مبلغ آورده خود را دریافت کنند اما با پاسخ منفی شرکتها مواجه شده اند.

یک فردی که تقاضای انصراف از مسکن مهر داشته در تماس با فارس گفت: در تماسی که با شرکت تعاونی مسکن در شهر پرند داشتم انصراف خود را به آنها اعلام کردم اما این شرکت تعاونی در پاسخ به بنده گفت که تا زمانی که شرکت عمران شهرهای جدید جایگزینی برای شما به ما معرفی نکند ما نمی‌توانیم مبلغ یک میلیون و ۵۰ هزار تومان شما را استرداد کنیم.

وی افزود: آنها اعلام کردند که هر زمان که یک جایگزین به جای شما به ما معرفی شد ما مبلغ یک میلیون و ۵۰ هزار تومان شما را از فرد معرفی شده گرفته و به شما پرداخت خواهیم کرد.

این انصرافی مسکن مهر گفت: در مکاتباتی که با شهرهای جدید پرند نیز داشتیم نامه انصراف بنده به شرکت مپسا ارائه شد اما این شرکت نیز در پاسخ به این درخواست انصراف، پاسخ داد که مبلغ یک میلیون و ۵۰ هزار تومان را باید شرکت تعاونی پرداخت کند.

این فرد انصرافی گفت: به هر حال بعد از رفت و آمدهای فراوان میان شرکت تعاونی مسکن، شهرهای جدید، شهر جدید پرند و مپسا نتیجه‌ای مبنی بر دریافت مبلغ پرداخت شده عاید ما نشد.

 

    نظرات