شهردار جدید کرمانشاه معرفی شد

شهردار جدید کرمانشاه معرفی شد

http://www.bananews.ir/شهردار جدید کرمانشاه پس از هفت ماه معرفی شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) آیین معارفه شهردار جدید کرمانشاه امروز با حضور استاندار کرمانشاه، اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهان نظامی، برخی از مدیران استانی، اصحاب رسانه و کارکنان شهرداری برگزار شد.

شهردار جدید کرمانشاه در این مراسم گفت: علی‌رغم تمامی حمایت‌های تشویقی برای بازسازی بافت فرسوده شهری متاسفانه تاکنون اقدام عملی جدی در این زمینه انجام نشده که این امر همکاری تمامی مسئولان استان کرمانشاه را طلب می‌کند.

پیمان قربانی ادامه داد: ترافیک سنگین شهری، محدود بودن معابر شرقی و غربی شهر کرمانشاه، عدم توازن کاربری‌های سطح شهر و بدهی ۷۰ میلیاردی شهرداری از جمله مشکلات شهرداری کرمانشاه است.

وی بهبود زیست شهری، اتمام پروژه چم بشیر، احداث نخستین پارک بانوان، ایجاد مراکز محله با مرکز خرید برای رفاه حال شهروندان و معرفی مساجد به عنوان پایگاه محله را از جمله برنامه‌های خود در سمت شهردار کرمانشاه برشمرد.

همچنین دراین مراسم رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز اظهار کرد: بیداری اسلامی در کشورهای عربی محصول انقلاب اسلامی ایران بوده و اکنون ایران اسلامی برای این کشورها الگو است.

سیدحجت‌الله موسوی اجاق افزود: این انقلاب با تقدیم ۲۰۰هزار شهید به دست آمده است که باید برای پاسداشت آن مسئولان کشوری و استانی و تمام آحاد جامعه تلاش کنند.

وی در ادامه بیان کرد: با دارا بودن مدیریت واحد شهری می‌توان بسیاری از مشکلات موجود بر سر راه شهرداری را برطرف کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه تاکید کرد: طولانی شدن روند انتخاب شهردار به علت کم‌کاری اعضای شورای شهر نبوده بلکه به علت خلا قانونی موجود در این رابطه است.

‌‌چهارم تیر‌‌ماه امسال منوچهر فخری از سمت شهرداری کرمانشاه استعفا داد و آرش رضایی به عنوان شهردار منتخب شورای شهر کرمانشاه معرفی شد که عدم تأیید صلاحیت وی منجر به تصمیم مجدد شورای شهر مبنی بر انتخاب گزینه جدید شد.

بر این اساس اعضای شورای شهر پیمان قربانی را به عنوان شهردار منتخب به مراجع ذی‌صلاح معرفی کردند و امروز پس از هفت ماه وی به عنوان شهردار جدید کلان‌شهر کرمانشاه معرفی شد.

 

    نظرات