افتتاح پروژه‌های عمرانی در دانشگاه شاهد

افتتاح پروژه‌های عمرانی در دانشگاه شاهد

http://www.bananews.ir/پروژه‌های عمرانی دانشگاه شاهد با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم افتتاح شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه‌های عمرانی دانشگاه شاهد شامل مجتمع آموزشی ایثار ۲ و سالن بدن سازی این دانشگاه با حضور زریبافان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و علی اکبر متکان معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم افتتاح شد.

کامیار ثقفی رئیس دانشگاه شاهد در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی این دانشگاه گفت: دانشگاه شاهد طی سالیان اخیر از لحاظ آموزشی و پژوهشی رشد خوبی داشته که با گسترش فضای فیزیکی این رشد مضاعف خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث پروژه‌های عمرانی دانشگاه شاهد از سال ۱۳۸۷با اختصاص بودجه دولتی رشد خوبی را آغاز کرده است، اظهار داشت: برای چندین پروژه عمرانی در دانشگاه شاهد اعتبار مناسب اختصاص یافته است که در سال ۹۱شاهد افتتاح تعدادی از این پروژه‌ها خواهیم بود و تعدادی نیز در سال ۹۲ افتتاح خواهند شد و با افتتاح این پروژه‌ها چهره این دانشگاه دگرگون می‌شود.

رئیس دانشگاه شاهد درباره مجتمع آموزشی ایثار ۲ که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت گفت: این مجتمع آموزشی شامل ۲۶ کلاس درس است که در چهار طبقه و با مساحت ۴۰۰۰ متر مربع احداث شده و برای ساخت آن نزدیک به ۲میلیارد تومان اعتبار صرف شده است و با یک چیدمان مناسب ظرفیت اسقرار ۱۱۴۰دانشجو را داراست.

ثقفی احداث مسجد دانشگاه، یادمان شهدا، دانشکده‌های هنر و کشاورزی، مجتمع خوابگاه‌های جدید دختران، خوابگاه متاهلین، بلوک ۳ مجتمع ایثار، آزمایشگاه مرکزی و مجتمع‌های تحقیقاتی و انبار مرکزی را از جمله پروژه‌های عمرانی دانشگاه شاهد نام برد که در سال ۹۱ عملیات اجرای آنها انجام خواهد شد.

براساس این گزارش علاوه بر مجتمع آموزشی کلاس‌ها، سالن بدنسازی دانشگاه شاهد نیز با مساحت ۳۰۰ مترمربع با حضور رئیس بنیاد شهید و معاون اداری مالی وزارت علوم افتتاح شد که برای احداث این سالن ۱۰۰میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

 

    نظرات