مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان سیر صعودی دارد

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان سیر صعودی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "جمال معتمدی زاده" در بازدید از پروژه‌های برق‌رسانی در شهرستان مارگون، اظهار داشت: متاسفانه روند مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان صعودی بوده و اکنون شاهد افزایش دو درصدی مصرف برق در این استان هستیم.
وی میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را 365 مگاوات عنوان و اظهار کرد: شهرستان گچساران با 141 مگاوات بیشترین مصرف و شهرستان چُرام با 20 مگاوات کمترین میزان مصرف برق را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، پیک مصرف برق شبانه در این استان را 351 مگاوات ذکر و خاطرنشان کرد: مصرف برق در شهرستان گرمسیری بهمئی با 27 مگاوات و چهاردرصد رشد نسبت به سایر شهرستان‌های گرمسیری در این استان بالاترین میزان رشد مصرف را نشان می‌دهد.
معتمدی زاده با تاکید بر اینکه نگران تامین برق مراکز بهداشتی و درمانی هستیم و از سویی آمار مرگ و میر کرونا در استان همچنان روزانه گزارش می‌شود، یادآور شد: شرکت توزیع نیروی برق استان باید برق این مراکز را تامین تا کادر درمان و بیماران با مشکلی مواجه نشوند .
وی گفت: زمان پیک مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ شب است و البته  خاموش کردن یک لامپ ۱۰۰ وات غیرضروری از سوی مشترک برق در شرایط کنونی بسیار با اهمیت است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیک ملی مصرف برق در کشور از مرز 54 هزار و 49 مگاوات گذشته و شاهد افزایش هفت و نیم دهم درصدی مصرف برق هستیم .
تعداد مشترکان برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۷۲ هزار اشتراک است . بیش از ۸۰ درصد این آمار را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند .
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات