تولیدکنندگان مصالح، تأسیسات و تجهیزات ساختمانی استاندارد معرفی می‌شوند

تولیدکنندگان مصالح، تأسیسات و تجهیزات ساختمانی استاندارد معرفی می‌شوند

http://www.bananews.ir/دبیرخانه دائمی کتاب استاندارد ملی ابنیه و ساختمان ایران اعلام کرد، بر اساس سیاست‌های رسمی دولت و سازمان ملی استاندارد، کلیه تولیدکنندگان مصالح،تأسیسات و تجهیزات ساختمانی، در نخستین کتاب جامع واحدهای دارای نشان ملی استاندارد در گروه تخصصی ابنیه و ساختمان به طور کامل معرفی خواهند شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) بر اساس اعلام این دبیرخانه، معرفی یاد شده در راستای اجرای عملی ماده ۱۵۵ قانون برنامه توسعه کشور و مقررات ویژه مربوط به ترویج کالاها و محصولات تولیدی دارای نشان استاندارد ملی ایران است.

بر این اساس، کلیه تولیدکنندگان مصالح تأسیسات و تجهیزات ساختمانی دارای نشان معتبر استاندارد ملی، برای نخستین بار به طور کامل و جامع، همراه با تصاویر تمام رنگی از محصولاتشان به همراه کد پروانه ملی استاندارد کالاهای تولید شده به سازندگان و ناظران و مصرف کنندگان عرصه ساخت و ساز کشور معرفی می‌شوند تا از این طریق، بر کیفیت مسکن و ابنیه ساخته شده افزوده شود و از سوی دیگر بر سرمایه ملی هم‌افزایی قابل توجهی صورت پذیرد.

کلیه واحدها و کارگاه‌های تولید مصالح، تأسیسات و تجهیزات ساختمانی دارای نشان ملی استاندارد می‌توانند برای کنترل مشخصات و استانداردهای خود با دبیرخانه دائمی کتاب استاندارد ملی ابنیه و ساختمان ایران از طریق ۸۸۹۱۸۹۰۶-۰۲۱ و یا وب سایت www.ketabestandard.com تماس بگیرید و از مشخصات دقیق و مندرج خود در معرفی به جامعه و سازندگان ساختمان در کشور اطمینان یابند.

گفتنی است کتاب جامع استاندارد واحدهای تولیدی دارای نشان ملی استاندارد در گروه تخصصی ابنیه و ساختمان روز پنجم اسفند ماه طی مراسمی رسمی رونمایی خواهد شد و بلافاصله عرضه آن آغاز می‌شود.

 

    نظرات