اعلام رتبه بندی فرودگاه ها توسط سامانه پایش کیفیت خدمات فرودگاهی/ ثبت بیش از یک میلیون و هفتصد هزار بازخورد از ابتدای سال جاری

اعلام رتبه بندی فرودگاه ها توسط سامانه پایش کیفیت خدمات فرودگاهی/ ثبت بیش از یک میلیون و هفتصد هزار بازخورد از ابتدای سال جاری

وی با بیان اینکه سامانه جامع و هوشمند پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در دو حوزه «کیفیت خدمات فرودگاهی» و «امکانات سالن‌های فرودگاه» به جمع آوری بازخوردهای مسافران می‌پردازد، گفت: این سامانه در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۰ نیز، ۶۵۰ هزار بازخورد از سوی مسافران در فرودگاه‌های کشور ثبت کرده است. مدیر راهبری مرکز ایمنی، عملیات اضطراری و نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی در ادامه به رتبه بندی فرودگاه‌های کشور در دو بخش کیفیت خدمات فرودگاهی و امکانات سالن‌های فرودگاه پرداخت و گفت: با توجه به اطلاعات دریافتی در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۰، موفق‌ترین فرودگاه‌ها در زمینه کیفیت ارائه خدمات فرودگاهی از نظر مسافران به شرح ذیل است: فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد و تبریز (امکانات سالن‌های ترمینال)، فرودگاه‌های اصفهان، بندرعباس و اهواز (کیفیت پذیرش مسافر/ بار)، فرودگاه‌های شیراز، اصفهان و زاهدان (نحوه برخورد کارکنان)، فرودگاه‌های مهرآباد مشهد، یزد (آراستگی و راحتی در فرودگاه)، فرودگاه‌های مشهد، بندرعباس و زاهدان (سرویس‌های اطلاع ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات