بازگشت ۲۵۰ میلیارد ریال به خزانه دولت بابت کشف بیش از ۱۶هزار ماینر در استان مرکزی

بازگشت ۲۵۰ میلیارد ریال به خزانه دولت بابت کشف بیش از ۱۶هزار ماینر در استان مرکزی

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمد اله داد" در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ضمن قدردانی از تلاش فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی در شناسایی ماینرهای غیرمجاز و جمع آوری آنها، با تأکید بر فرهنگ‌سازی در راستای حفظ و حراست از تجهیزات و شبکه‌های برق عنوان کرد: باید همه در این زمینه احساس مسئولیت داشته باشند چراکه این تجهیزات بیت‌المال بوده و حراست از آن وظیفه همگانی است.
اله داد گفت: با همکاری و تعامل شایسته نيروي انتظامي با شرکت توزيع نيروي برق استان مرکزی در برخورد و جمع آوری بیش از 16 هزار ماینر غیرمجاز، بازگشت مبلغی بالغ بر 250 میلیارد ریال به خزانه دولت صورت پذیرفته است.
وی با اشاره به افزایش ضریب هوشیاری با ایجاد گشت‌های تلفیقی در استان گفت: تبدیل سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار از اقدامات این شرکت بوده که در جلوگیری از سرقت‌ها تأثیر بسزایی داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌هاي خستگي ناپذير همکاران خود در حفظ آرامش و امنيت جامعه گفت: نيروي انتظامي تلاش مي‌کند، با همکاري و تعامل سازمان‌ها و شهروندان به عنوان سرمايه‌هاي بي‌بديل اجتماعي در پيشبرد ماموريت‌ها و ارتقاي کيفي خدمات‌رساني حرکت کند.
سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: نیروی انتظامی به عنوان نهادی پیشرو در برقراری نظم اجتماعي در کنار دستگاه‌هاي قضايي و امنيتي جامعه با احساس مسئوليت در برابر مردم و پيگيري به موقع انجام وظيفه مي‌کند.
​وی با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه بیان کرد: گشت‌های مشترک نیروی انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نقش موثری در کاهش سرقت تجهیزات انرژی و جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در استان داشته است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات