واگذاری مسکن مهر به کارمندانی که از تهران منتقل شده‌اند

واگذاری مسکن مهر به کارمندانی که از تهران منتقل شده‌اند

http://www.bananews.ir/معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گفت‌: براساس آئین نامه انتقال، کارمندانی که از استان تهران منتقل شده‌اند در اولویت مسکن مهر قرار می‌گیرند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) نصرالله ابراهیمی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تفاهم‌نامه جدیدی مابین وزارت مسکن و معاونت منابع انسانی رئیس جمهور به امضاء رسیده است که براساس آن کارمندانی که از تهران به دیگر شهرها منتقل شده‌اند و فاقد مسکن هستند در اولویت مسکن مهر قرار می‌گیرند.

ابراهیمی افزود: به کارمندانی که در راستای آئین نامه انتقال به شهرستان‌های دیگر ‌منتقل شده‌اند مسکن مهر دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی تا پایان سال برگزار می‌شود، بیان داشت‌: آزمونی برای استخدام افرادی که از کلانشهر تهران به استان‌ها منتقل شده‌اند برگزار می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: براساس ابلاغیه دفتر معاونت سرمایه انسانی ریاست جمهوری به تمامی استانداری‌ها، یکی از تسهیلاتی که برای منتقلین از کلانشهر تهران به دیگر استان‌ها بود تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی یادآور شد: براساس آزمون داخلی تبدیل وضعیت این کارکنان انجام می‌شود و رئیس جمهور نیز مجوزهای لازم را داده است.

وی درباره زمان برگزاری این آزمون اظهار داشت: این آزمون صرفا برای آن دسته از کارکنانی است که از کلانشهر تهران به استان‌های دیگر منتقل شده‌اند و تا پایان سال این آزمون برگزار خواهد شد.

    نظرات