۲ ایرانی چهره های جدید مهندسی عمران آمریکا شدند

۲ ایرانی چهره های جدید مهندسی عمران آمریکا شدند

http://www.bananews.ir/انجمن مهندسان عمران آمریکا لیستی از ۱۰ چهره جدید مهندسی عمران آمریکا را منتشر کرده است که نام دو ایرانی در میان این ۱۰ نفر به چشم می خورد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) انجمن مهندسان عمران آمریکا یا ASCE سالانه ۱۰ چهره جدید در این زمینه کاری و رشته تحصیلی را معرفی می کند، تعدادی از این افراد در عین حال در برنامه چهره های جدید مهندسی عمران که توسط بنیاد هفته مهندسی برگزار می شود نیز انتخاب شده اند.

این انجمن با شناسایی گامهای بزرگی که دانشجویان این رشته و یا مهندسان عمران در راستای بهبود کیفیت زندگی انسانها برداشته اند، ۱۰ چهره جدید سال ۲۰۱۲ مهندسی عمران آمریکا را معرفی کرده است که نام دو ایرانی نیز در میان آنها به چشم می خورد.

مهری پایدار، مهندس ایرانی ۲۵ ساله شرکت Mass Electric Construction در واشنگتن یکی از این ۱۰ چهره جدید به شمار می رود که از اعضای انجمن مهندسان عمران آمریکا نیز به شمار رفته و در پروژه های عمرانی متعددی از قبیل ساخت ۷ روزه پلی که منجر به ساخته شدن مدرسه ای برای کودکان روستایی در هندوراس شد، شرکت داشته است.

کاوه مدنی مهندس ایرانی دیگری است که در دانشگاه فلوریدای مرکزی در مقام استادیار مشغول به کار است. تمرکز اصلی وی بر روی مهندسی و مدیریت منابع آب است و مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی عمران در دانشگاه تبریز کسب کرده است.

 

 

    نظرات