معضلات عمرانی جنوب تهران رفع شد

معضلات عمرانی جنوب تهران رفع شد

http://www.bananews.irمعاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۰ در راستای اجرای طرح استقبال از بهار سال ۹۱ با اشاره به نهایی شدن فعالیت های موثر عمرانی از رفع معضلات عمرانی این منطقه خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، عباس فرشادیان با اشاره به این خبر گفت: در راستای طرح استقبال از بهار سال ۹۱ با محوریت شناسایی مشکلات محلات و رفع معضلات شهروندان عملیات موثر عمرانی این منطقه نهایی شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی طرح استقبال از بهار سال ۹۱ از ۱۵ دی ماه آغاز و اول اسفند به پایان رسیده است خاطرنشان کرد: اقداماتی از جمله لکه گیری آسفالت سواره رو، درزگیری، هم سطح سازی دریچه ها، ترمیم کفپوش، ترمیم جداول، ترمیم کف انهار، رفع معارض پیاده رو، هم سطح سازی دریچه های پیاده رو و لکه گیری آسفالت پیاده رو در یک دوره ۴۵ روزه به منظور رفاه حال شهروندان انجام شد.

فرشادیان محوریت اصلی طرح استقبال از بهار سال ۹۱ را رضایتمندی شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: پرهیز از اجرای عملیات غیرموثر عمرانی و تاکید بر مرمت و بهسازی و رفع معضلات شهروندان از اهداف و رویکردهای مهم اجرای طرح استقبال از بهار ۹۱ بوده است.

گفتنی است در طرح استقبال از بهار سال ۹۱ پس از اجرا و نهایی شدن عملیات عمرانی که از ۱۵ دی تا اول اسفند به طول انجامید فعالیت های امور شهری و فضای سبز آغاز شده که تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

    نظرات