دستمزد ۸۰۰ هزار تومانی برای تدارک وام ۲۰ میلیونی‌ ساخت مسکن

دستمزد ۸۰۰ هزار تومانی برای تدارک وام ۲۰ میلیونی‌ ساخت مسکن

http://www.bananews.ir/برخی شرکتهای مشاوره ای و واسطه ای به تازگی برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی ساخت از بانک مسکن(مشارکت مدنی طرح مهر) برای هر واحد مسکونی ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان از متقاضیان حق العمل دریافت می کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) طی چند ماه اخیر برخی شرکت‌ها اقدام به دریافت وام‌های کلان در حوزه مسکن کرده‌اند که در همین راستا یکی از موارد آن به این صورت است که فردی برای دریافت وام مسکن مهر در قالب طرح مشارکت مدنی بانک مسکن به یکی از این شرکت‌ها مراجعه و در خواست وام می‌کند.

متقاضی وام برای دریافت وام ابتدا کپی تمام صفحات شناسنامه افراد متقاضی را دریافت و بدون هیچ‌گونه وکالت‌نامه از این افراد به وزارت مسکن(بخش دریافت تسهیلات در قالب طرح خودمالکی مسکن مهر) مراجعه و فرم جیم مربوط به این وام را تایید می‌کند.

شرکت وام دهنده پس از طی این مراحل با تکمیل مدارک مربوطه تمام مراحل اداری را طی کرده و اقدام به دریافت نامه از سازمان مسکن شهرسازی استان می‌کند.

نکته جالب توجه اینجاست که متقاضیان اینگونه وام‌ها نمی‌توانند با مراجعه به ارگان مربوطه برای محل مورد اقامت خود اینگونه وام ها را دریافت کنند.

این گزارش می افزاید: این شرکت به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای برای تایید مسئولان وقت این ارگان پس از انجام مراحل اداری اقدام به دریافت وام به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال برای هر واحد مسکونی می‌کند.

همچنین مبلغ کارمزدی که از متقاضیان اینگونه تسهیلات اخد می‌شود متغیر بوده و هر واحدی ۴۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان بسته به انصاف شرکت گرفته می‌شود.

 

    نظرات