کسب رتبه نخست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در سطح کشور

کسب رتبه نخست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در سطح کشور

http://www.bananews.ir/رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهاردر سطح دانشگاه‌های کشور، رتبه نخست را کسب کرده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) امین بهزادمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: براساس ارزیابی‌های انجام شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در راستای ایجاد نظام کارآمد و بهبود عملکرد تربیت بدنی دانشگاه توانست رتبه نخست دانشگاه‌های کشور را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

وی افزود: معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اقدامات دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: در این لوح محمود ملاباشی اظهار داشته است؛ براساس ارزیابی‌های صورت پذیرفته، عملکرد تربیت بـدنی دانشگاه در سال تحصیلی ۸۹-۸۸ رتبه نخست در سه سطح در بین دانشگاه‌های کشور را کسب کرده است.

وی در ادامه لوح سپاس خود خطاب به ریاست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار آورده است: به طور حتم این اقدامات در راستای تقویت تربیت بدنی دانشگاه می‌تواند شتاب جهت داری را به ورزش دانشگاهی کشور منتقل کند که این مهم نتیجه تلاش‌های مستمر شما و دیگر همکاران در عرصه‌های مختلف است.

همچنین مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با ارسال لوح تقدیری از زحمات حسین پیرانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار تقدیر کرده است.

 

    نظرات