توقف صدور پایان‌کار تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر

توقف صدور پایان‌کار تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر

http://www.bananews.ir/عضو شورا شهر شوشتر خواستار توقف صدور پایان‌کار توسط شهرداری برای تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حمید سالم‌پور صبح امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: صدور پایان‌کار تا مشخص شدن وضعیت آماده‌سازی معابر سایت مسکن مهر توسط شهرداری شوشتر متوقف شود تا این شرایط معلوم شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته با اخذ تعهدنامه از مسکن و شهرسازی در شوشتر برای تعاونی‌های ۱۴۷ هکتاری شوشتر پایان‌کار صادر شده است ولی مسکن و شهرسازی برای اجرای تعهدات خود هیچ اقدامی نکرده است و تنها شهرداری متحمل خسارت‌های بسیار زیادی شده است.

وی با اشاره به اینکه باید در این باره پاسخی منطقی به شهرداری شوشتر داده شود، گفت: صدور پایان‌کار تنها برای مردم در ماه‌های آینده تعهد ایجاد می‌کند و در شرایط کنونی شهرداری شوشتر باید با زیرکی از ایجاد این تعهد جلوگیری کند و در این باره باید تلاش کرد تا این تعاونی‌ها تعیین تکلیف شوند.

سالم‌پور با اشاره به اینکه باید مشکل تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر برای همیشه برطرف شود، گفت: وجه آماده‌سازی و بهسازی معابر در سایت مسکن مهر از متقاضیان اخذ شده است و باید برای صرف صحیح این وجه از طرف مسکن و شهرسازی وارد مذاکره شد.

این عضو شورا شهر شوشتر خاطرنشان کرد: باید مسکن و شهرسازی ابتدا آماده‌سازی معابر شهری را آغاز کند و سپس شهرداری در صدور پایان‌کار در این باره اقدام کند.

سالم‌پور تاکید کرد: باید از تکرار تجربه‌های تلخ گذشته درباره آماده‌سازی تعاونی‌های مسکن جلوگیری کرد و تنها راه در این باره جلوگیری از صدور پایان‌کار است.

 

    نظرات