مسکن مهر بخشی از برنامه‏های دولت برای تامین مسکن مردم است

مسکن مهر بخشی از برنامه‏های دولت برای تامین مسکن مردم است

http://www.bananews.ir/رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: اجرای طرح مسکن مهر، بخشی از برنامه‏ های دولت برای تامین مسکن مورد نیاز مردم است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمود احمدی‏ نژاد دقایقی پیش در آیین گشایش ۴ هزار طرح مسکن مهر شهر جدید پردیس که با حضور وزیر مسکن و شهرسازی، استاندار تهران و دیگر مسئولان محلی همراه شد، اظهار کرد: پیشاپیش عید سعید نوروز را به همه مردم پردیس، ملت ایران و جامعه بشری تبریک می‏گویم.

وی ادامه داد: خدا را سپاسگزارم که در آستانه عید نوروز جمعی از هموطنان ما موفق به دریافت مسکن مهر خود می‏شوند.

احمدی‏ نژاد اضافه کرد: درباره مسکن و اهمیت آن بارها صحبت کرده‏ایم؛ اما فقط می‏خواهم اشاره کنم پروژه‏هایی که به همت وزارت راه و شهرسازی و شخص نیکزاد در خصوص مسکن مهر در تهران اجرایی شده، بخشی از برنامه‏های دولت برای تامین مسکن مردم است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران افزود: این مهم با کمک بانک‏ها، پیمانکاران، سازندگان، سرمایه‏ گذاران و خود مردم در حال روی دادن است.

وی با بیان اینکه برای سال ۹۱ برنامه ‏های بسیار گسترده‏ای برای مسکن تهران تنظیم شده است، افزود: من امیدوارم تا در سایه اجرایی این برنامه گسترده هیچ متقاضی مسکن مهر ساکن استان تهران نباشد که تکلیف مسکن مهر آن در سال ۹۱ معلوم نشده باشد.

احمدی‏نژاد ادامه داد: یعنی امور آن متقاضیان به نوعی وارد چرخه برنامه‏ریزی، ساخت و تحویل واحد مسکونی شود که دیگر در تهران شاهد فشاری از جانب مسکن نباشیم.

رئیس جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: از همه کسانی که در سطوح مختلف مدیریتی اجرای ۴هزار طرح مسکن مهر پردیس نظیر وزیر، طراحان، مشاوران و مردم عزیز تشکر می‏کنم و از خداوند متعال می‏خواهم رحمت و برکت خود را بر سرزمین نور، ایران بیش از گذشته ارزانی کند.

 

    نظرات