نخستین رئیس راه و شهرسازی گچساران معرفی شد

نخستین رئیس راه و شهرسازی گچساران معرفی شد

http://www.bananews.ir/با حضور مسئولان استانی و برخی مسئولان محلی آئین معارفه نخستین رئیس راه و شهرسازی گچساران برگزار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) امروز مراسم معارفه نخستین رئیس راه و شهرسازی گچساران در محل این اداره در گچساران برگزار شد.

در این مراسم که فرماندار گچساران، معاونت املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار مرکزی گچساران و جمعی از مسئولان و کارکنان اداره راه و شهرسازی گچساران حضور داشتند، فرامرز انصاری به عنوان نخستین رئیس راه و شهرسازی گچساران معرفی شد و ولی کریم‌پور رئیس سازمان مسکن و شهرسازی گچساران به عنوان معاون اداره راه و شهرسازی گچساران منصوب شد.

* لزوم تغییر فعالیت و رویکرد در پی ایجاد وزارتخانه‌ جدید

فرماندار گچساران در حاشیه برگزاری مراسم معارفه رئیس راه و شهرسازی گچساران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به ادغام وزارتخانه‌های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی و ایجاد وزارتخانه راه و شهرسازی، اداره‌های کل این وزاتخانه نیز در مراکز استان‌ها ادغام شدند.

سید اکبر علیزاده با اشاره به ادغام اداره‌های کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در پی تغییر و ایجاد یک وزاتخانه جدید لازم است اداره‌های کل در استان ها و اداره‌های زیرمجموعه در شهرستان‌‌ها نیز تغییر ساختار و تغییر فعالیت محسوسی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تغییر در ساختار فیزیکی و چارت سازمانی اقدامات و فعالیت‌های اداره‌ها نیز باید در راستای تحقق اهداف وزارتخانه تغییر کند.

علیزاده اداره راه و شهرسازی را از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین اداره‌ها در گچساران دانست و گفت: حوزه وظایف این اداره بسیار گسترده و حساس است.

* اطلاع‌رسانی از نحوه فعالیت‌ وزارتخانه‌های جدید ضروری است

مقام عالی دولت در گچساران از رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران خواست تا با تلاش مضاعف در راستای انجام مطلوب امور محوله خدمات‌رسانی مطلوبی به مردم داشته باشد.

علیزاده توجه ویژه به بحث اطلاع‌رسانی پیرامون فعالیت‌های وزارتخانه جدید در حوزه‌های ساخت مسکن، شهرسازی و راهسازی را خواستار شد.

وی بیان داشت: همدلی و همکاری در این مجموعه سبب تسریع در انجام امور محوله و لازمه پیشبرد اهداف مورد نظر در خدمات‌رسانی به مردم است.

در این مراسم فرامرز انصاری به سمت رئیس مسکن و شهرسازی و ولی کریم‌پور به سمت معاون این اداره منصوب شدند.

 

    نظرات