ناظران ساختمانی در شوشتر نظارت صحیحی بر پرونده‌ها ندارند

ناظران ساختمانی در شوشتر نظارت صحیحی بر پرونده‌ها ندارند

http://www.bananews.ir/عضو شورای شهر شوشتر گفت: عدم نظارت صحیح ناظران ساختمانی بر پروانه‌های صادر شده از طرف شهرداری مشکل آفرین می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)  امیر رسولی صبح امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: ناظران ساختمانی باید هرگونه تخلف را پس از مشاهده به شهرداری ارجاع دهند ولی در این باره اقدامی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در این باره کوتاهی می‌کند، افزود: اجرائیات شهرداری شوشتر باید در این باره نظارتی جدی‌تر داشته باشد تا بتوان با متخلفان ساختمانی برخورد جدی کرد.

وی خاطرنشان کرد: جریمه‌های در نظر گرفته شده برای متخلفان ساختمانی باید بازدارنده باشند و به این دلیل باید کوشید تا این مهم در لایحه عوارضات شهرداری شوشتر لحاظ شود.

وی با اشاره به برخی از تخلفات ساختمانی در سطح شهر شوشتر افزود: برخی از مردم در حال نماسازی ساختمان خود به شارع عام تجاوز می‌کنند و بسیاری از مواقع این مهم به عدم نظارت صحیح در ساخت و ساز مرتبط است که باید با اعمال جریمه‌های سنگین از تکرار این اتفاقات جلوگیری کرد.

وی با اشاره با اینکه نظارت ناظران ساختمانی در ساخت و ساز در سطح شهر شوشتر بسیار کم است، تأکید کرد: در مقابله با تخلفات باید جدی باشیم و در این باره هیچ گذشتی انجام ندهیم تا از نظر قانونی برای است و سازها مشکلی به وجود نیاید و ترافیک کاری در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ بدوی و تجدید نظر به راه نیافتد.

رسولی افزود: شورای شهر آمادگی آن را دارد که برای باز کردن شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران شرایط را بهبود دهد و مصوباتی در این باره داشته باشد.

 

    نظرات