جاده سوادکوه تا پایان سال چهار بانده می شود

جاده سوادکوه تا پایان سال چهار بانده می شود

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به اقدامات مربوط به طرح تعریض و چهار بانده کردن جاده سوادکوه گفت: با افزایش فعالیت های عمرانی انتظار می رود این طرح همراه با طرح مسیر کمربندی ساری تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد صادقی شنبه شب در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی سوادکوه در جمع خبرنگاران، این جاده را یکی از ۱۲ طرح اولویت دار کشور در حوزه راهسازی برشمرد و افزود: اقدامات لازم برای اتمام بموقع این طرح باید صورت گیرد.

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور با اشاره به مطالبات پیمانکاران این طرح و مسیر کمربندی شمالی ساری، گفت: مطالبات پیمانکاران این دو طرح حوزه راهسازی از محل فروش اوراق مشارکت تا یک هفته آینده تسویه و هزینه های کارکردی آنان نیز تا پایان سال پرداخت می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، راه را یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه کشور دانست و اظهار داشت: کاهش سوانح رانندگی، روان شدن ترافیک و سهولت در عبور و مرور مسافران از مهمترین اهداف ۴ بانده کردن جاده سوادکوه است.

وی با اشاره به سیاست های کلان این شرکت در سال جاری، گفت: ایجاد بسترهای لازم برای افزایش سرمایه‌گذاری در بخش‌های زیربنایی، بهینه ‌سازی اجرای طرح ‌ها از طریق کاهش زمان، ‌ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌ ها و تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام از سیاست های کلان این شرکت است.

جاده سوادکوه (فیروزکوه) یکی از جاده های مواصلاتی است که مازندران را به تهران متصل می کند و عملیات تعریض و چهار بانده کردن آن از چندین سال پیش شروع شده و در مراحل پایانی قرار دارد.

 

 

    نظرات