تاکید شهردار منطقه ۱۰ بر تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان

تاکید شهردار منطقه ۱۰ بر تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان

به گزارش شهریار، موسی زارعی در جمع همکاران معاونت شهرسازی این منطقه با بیان اینکه باید صداقت و سلامت خویش را با حرکت در چارچوب ضوابط شهرسازی و جلب رضایت ارباب رجوع منطبق با قانون ثابت کنیم، افزود: ما به عنوان مجموعه‌ای خدمت‌رسان به شهروندان، همیشه باید صداقت را ملاک اعمال خویش قرار دهیم.
وی دقت و سرعت عمل در اجرای کارها را ضامن موفقیت دانست و افزود: با توجه عملکرد حوزه شهرسازی در شهرداری‌ها، برخورد منطقی با تقاضاها و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، بایستی در چارچوب ضوابط و مقررات، در حداقل زمان ممکن و همچنین حفظ حرمت و جایگاه مراجعه‌کنندگان باشد تا بتوانیم هم در راستای جلب رضایت‌مندی شهروندان تلاش کرده و هم با جذب درآمدهای قانونی مطابق مقررات و ضوابط، در عمران و آبادی شهر و منطقه انجام وظیفه کرده باشیم.
شهردار منطقه ۱۰ اظهار کرد: به دلیل حساسیت این منطقه در خصوص مباحث شهرسازی و درآمدزایی، انتظارات از این حوزه به مراتب مضاعف‌تر از حوزه‌های دیگر است.
وی با اعلام اینکه سرعت بخشیدن به امور به خصوص در صدور پروانه‌های ساختمانی و راهنمایی صحیح و شفاف متقاضیان باید مورد توجه کارشناسان معاونت شهرسازی باشد، گفت: شاید به دلیل بالا بودن متقاضی در حوزه شهرسازی و تراکم کاری در این بخش، امور شهروندان با تاخیر مواجه شود که باید در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شود.
زارعی ادامه داد: لازم است همکاران همه تلاش خود را در انجام امور محوله به نحو احسن به کار گیرند تا درخواست‌های شهروندان در کمترین بازه زمانی به نتیجه برسد.
در این جلسه همچنین کارشناسان حوزه شهرسازی منطقه، مشکلات و موانع حوزه فعالیت خود را مطرح کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات