ارسال ۸۰۰ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش مدیریت پسماند در مشهد

ارسال ۸۰۰ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش مدیریت پسماند در مشهد

www.BanaNews.irارسال ۸۸۰ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش مدیریت پسماند در مشهد، پیاده‌سازی تجارب شهرداری مشهد برای بازسازی افغانستان و مشهد نیازمند اتاق فکر حوزه فرهنگ شهروندی است اخبار حوزه شهری مشهد هستند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند مشهد گفت: ۸۸۰ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش مدیریت پسماند ارسال شده است.

علی نجفی در خصوص اهداف اولین همایش بین المللی و ششمین همایش ملی مدیریت پسماند اظهار کرد: این همایش با هدف زمینه سازی لازم برای رفع مشکلات موجود در شهرها و روستاهای کشور در زمینه مدیریت بهینه پسماند مبتنی بر استفاده از آخرین دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و اجرایی برگزار شده است.

پیاده‌سازی تجارب شهرداری مشهد برای بازسازی افغانستان

شهردار مشهد گفت: افغانستان و ایران دو کشور دوست و همسایه ‌است و شهرداری مشهد آمادگی دارد تا تجربه‌های شهری خود را برای بازسازی و بهبود وضعیت این شهر ارائه ‌کند.

محمد پژمان طی نشستی با سرکنسول افغانستان ضمن دعوت از شهرداران این کشور برای حضور در مشهد و استفاده از ظرفیت‌های این کلان‌شهر، تاکید‌کرد: شهرداری مشهد بسیار راغب است تا تجربه‌های مدیریت شهری خود را در اختیار کشور افغانستان قرار‌دهد.

مشهد نیازمند اتاق فکر حوزه فرهنگ شهروندی است

معاون صدای مرکز صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی مشهد پایتخت معنوی کشور را نیازمند اتاق فکر حوزه فرهنگ شهروندی دانست.

علی آصفی اظهار داشت: برگزاری همایش هایی با موضوع فرهنگ شهروندی در مشهد که شهروندانش سالانه میزبان میلیون ها زائر هستند، می تواند در راستای رسیدن به این هدف تاثیرگذار است.

آسیب های اقتصادی ریشه در خلا آموزشی کتب درسی دارد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آسیب های اقتصادی همچون عدم روحیه کارآفرینی و خلاقیت در اقتصاد، ریشه در خلا آموزشی کتب درسی دانش آموزان دارد.

عادل پیغامی در درباره نقش دانش آموزان در اجرای مدیریت شهری با اشاره به اینکه دانش آموزان سرمایه های اجتماعی گران بهایی برای شهر و مجموعه شهرداری هستند بیان داشت: عدم آموزش صحیح علوم اقتصادی در کتب درسی در مراحل ابتدایی رشد دانش آموزان از عوامل مهم عدم رشد اقتصادی در حوزه تجارت و کارآفرینی کلان است.

تصویب ۱۳۷مصوبه توسط شورای اجتماعی محلات منطقه سه مشهد

شهردار منطقه سه مشهد گفت:۱۳۷ مصوبه از سوی شورای اجتماعی محلات منطقه در سال گذشته مصوب شد.

ساسان نورین مقدم اظهارکرد: این مصوبات در حوزه های اجتماعی، خدمات شهری، فنی و عمران و فرهنگی بوده که از ۱۳۰مصوبه آن تا کنون اجرایی شده است.

وی در خصوص مهم ترین مصوبات اجرایی شده گفت: برگزاری کلاس ها و کارگاه های پیشگیری از اعتیاد، شناسایی معضلات و آسیب های منطقه، همایش خانواده های موفق از جمله مهم ترین مصوبات حوزه اجتماعی است.

 

 

    نظرات