پروژه‌های وزارت راه با قیمت مقطوع اجرا می‌شود

پروژه‌های وزارت راه با قیمت مقطوع اجرا می‌شود

www.BanaNews.irمعاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای پروژه های وزارت راه با قیمت مقطوع از ابتدای امسال خبر داد و گفت: از آغاز سالجاری پروژه‌های این وزارتخانه با این روش به امضا رسیده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد صادقی در گفتگو با مهر در خصوص اجرای قیمت مقطوع در پروژه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، اظهار داشت: از ابتدای امسال تمامی قراردادهای پیمانکاری در این حوزه با قیمت مقطوع انجام شده است و زمان اجرای پروژه ها هم در این قراردادها مشخص می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: قیمت مقطوع در هر پروژه ای متفاوت است و بنابر توافق میان دولت و بخش خصوصی تعیین می شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بابیان اینکه اجرای قیمت مقطوع به نفع پیمانکار و کارفرما است، گفت: قیمت مقطوع در هر پروژه و هر منطقه متفاوت است، ضمن آنکه در مناطق کوهستانی و صعب العبور قیمتها به نسبت دیگر مناطق جغرافیایی گران تر تمام می شود.

وی با اشاره به منطقه ای بودن زیرسازی پروژه ها، اظهار داشت: در این طرح کشور به سه منطقه دشت، تپه ماهور و کوهستانی تبدیل شده و برای هر قسمت قیمتی واحد درنظر گرفته می‌شود.

صادقی تصریح کرد: قیمت اجرای پروژه بر اساس منطقه جغرافیایی و توپوگرافی، خاص خود است و در یک استان قیمت اجرای جاده‌ای که در تپه‌ ماهور واقع شده با قیمت اجرا در جاده‌ کوهستانی متفاوت است.

 

 

    نظرات