شرایط شهرداری تهران برای فاز دوم هدفمندی

شرایط شهرداری تهران برای فاز دوم هدفمندی

http://www.bananews.ir/معاون توسعه و برنامه‌ریزی شهری شهرداری تهران از تدوین متمم بودجه شهرداری در صورت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها برای جبران افزایش قیمت تمام‌شده خدمات مجموعه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مناف‌هاشمی معاون شهردار تهران در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه هنوز دولت و مجلس تکلیف زمان اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها را مشخص نکرده‌اند، اظهار کرد: هنگام تدوین لایحه بودجه ۹۱ در سال گذشته نیز، از آخرین وضعیت و تصمیمات در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها اطلاع نداشتیم و به همین دلیل، بودجه‌ریزی شهرداری بر اساس شرایط موجود انجام شد.

به گفته وی، از آنجا که دولت مدعی شده با اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها، بیش از ۹ درصد تورم نخواهیم داشت، طبعا در هنگام تدوین بودجه ۹۱ شهرداری، اعتبارات را بر اساس وضع موجود و نرخ فعلی سوخت پیش‌بینی کردیم.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی شهری شهردار تهران با بیان اینکه با اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها طبعا هزینه‌های جاری و نگهداشت و قیمت‌تمام شده برخی از خدمات شهرداری افزایش خواهد یافت، گفت: اگر فاز دوم این قانون اجرا شود و به منابع مالی بیشتری برای انجام وظایف و ماموریت‌های خود نیاز پیدا کنیم، طبعا از طریق ارائه متمم بودجه این کسری را جبران خواهیم کرد.

 

 

    نظرات