عملیات اجرایی ۱۴۷ طرح مهر ماندگار تا پایان دولت دهم به اتمام می رسد

عملیات اجرایی ۱۴۷ طرح مهر ماندگار تا پایان دولت دهم به اتمام می رسد

http://www.bananews.irوزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۴۷طرح مهرماندگار حوزه راه و شهر سازی با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد تومان تا پایان دولت دهم به اتمام می رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد روز یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی کنارگذر ساحلی رامسر افزود: فرودگاه ها، بزرگراه ها، بیمارستان ها، آزادراه ها و تقاطع غیر هم سطح از مهمترین طرح های مهر ماندگار در این حوزه است که تا پایان دولت دکتر احمدی نژاد به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: از همه منابع مالی همچون اوراق مشارکت، واگذاری سهام و بودجه های سنواتی برای افتتاح و بهره برداری این طرح ها استفاده خواهیم کرد.

نیکزاد، در بخش دیگری از سخنان خود طرح مسکن مهر را از دستاوردهای اصلی دولت نهم و دهم دانست و اعلام کرد: تا کنون ۵/ ۲ میلیون واحد مسکونی در مناطق شهری ساخته شده که تعدادی زیادی از آنها افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: از مجموع واحدهای مسکونی قبل و بعد انقلاب ۲۲ درصد واحدهای مسکونی در دولت احمدی نژاد ساخته شده است.

وزیر راه و شهرسازی، تعداد واحدهای ساخته شده در مناطق روستایی را یک میلیون و ۸۱۰ هزار واحد اعلام کرد و گفت: بیش از یک میلیون و ۱۱۰ هزار واحد آن تحویل مردم شده است .

نیکزاد، تعداد واحدهای مسکونی در دست ساخت مازندران بر اساس طرح مسکن مهر را ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ واحد دانست و خاطر نشان کرد: ۵۴ هزار واحد آن افتتاح شده و بقیه تا پایان دولت دهم تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وزیر راه و شهر سازی بامداد امروز وارد مازندران شد، آغاز عملیات اجرایی کنارگذر رامسر ، بازدید از مسکن مهر رامسر، بهره برداری از کنارگذر جاده رامسر - تنکابن و تقاطع چالوس ازجمله برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به مازندران است.

بازدید از بیمارستان های تنکابن ، چالوس ، آمل و قائم شهر و همچنین فرودگاه نوشهر مسکن مهر نکا ، جاده فرودگاه بین المللی ساری و برگزاری جلسه شورای مسکن و راه از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به مازندران است

 

 

    نظرات