برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در تیر‌ماه‌‌

برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در تیر‌ماه‌‌

www.BanaNews.irدوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در اواخر تیرماه سال جاری توسط اتاق تعاون مرکزی ایران، در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از اتاق تعاون ایران، به دنبال برگزاری موفقیت آمیز دوره‌های پیشین نمایشگاه صنعت ساختمان، دوازدهمین دوره این نمایشگاه نیز با حضور شرکت‌های معتبر ایرانی و خارجی از کشورهای مختلف توسط امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش مراحل پیش ثبت نام دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از اواخر سال گذشته بر روی سایت اینترنتی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان انجام پذیرفته است که هم اکنون نیز این فرصت برای شرکت‌هایی که از ثبت نام اولیه بازمانده‌اند تا چند روز آتی تمدید و فراهم شده است.

بر همین اساس شرکت‌ها و بنگاه‌های فعال در حوزه صنعت ساختمان که تاکنون موفق به ثبت نام اولیه و درخواست رزرو غرفه نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به نشانی www.iranconfair.ir اقدام لازم را به عمل آورند.

همچنین ورود اطلاعات در پایگاه اینترنتی مذکور صرفاً به منزله رزرو بوده و ستاد برگزاری نمایشگاه دوازدهم برنامه زمانبندی شده را در خصوص دریافت مدارک، بررسی مدارک ارائه شده مشارکت کنندگان، جانمایی و سایر فعالیت‌های مربوط متعاقباً اعلام می‌کند.

 

    نظرات