درپی قربانی شدن مادر و کودک در آبگرفتگی معابر بجنورد

درپی قربانی شدن مادر و کودک در آبگرفتگی معابر بجنورد

http://www.bananews.ir/استاندار خراسان‌شمالی گفت: این حادثه بسیار تلخ و نگران‌کننده بود، اما ورود به این حادثه درست نیست.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابوطالب شفقت در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان ضمن عرض تسلیت به خانواده مصیبت دیده در این حادثه اظهار کرد: برای پیدا کردن اجساد این دو نفر بنده به همراه فرماندار، گروه‌های امداد و نجات مسافت دو کیلومتری را پیاده‌روی کردیم.

شفقت ادامه داد: ما هم از این قضیه متأثر شدیم، این حادثه بسیار تلخ بود، اما برخی از افراد در خصوص این قضیه مصاحبه می‌کنند که اصلا مرتبط با آنها نیست، این عمل نوعی خودشیرینی است.

استاندار خراسان‌شمالی گفت: اگر خلافی صورت گرفته است، دادستان وظیفه رسیدگی دارد و کار خود را می‌کند، مملکت قانون و ضوابط دارد.

وی افزود: در مورد این قضیه پیامک‌هایی ارسال شده است که واقعا زننده است، باید از بروز این اتفاق‌ها پیشگیری کرد.

شفقت ادامه داد: آنقدر خراسان‌شمالی را بی‌شخصیت جلوه ندهید، شهربجنورد، شهردار، مسوول، مدیر و دادستان دارد و این حادثه قابل پیگیری است.

گفتنی است پس از این حادثه پیامکی بدین مضمون در بین شهروندان در حال تبادل است: مردم شهر من، بدون رفتن به دریا، رودخانه و حتی استخر می‌توانند غرق شوند.

مردم شهر من، آنقدر کوچک و بی‌مقدار شده‌اند که حتی می‌توانند در جوی آبی غرق شوند.

مادری در جوی آبی غرق شد و کودک، زیر قدم‌های بامعرفت مردم شهر هی سر می‌خورد و به دنبال مادرش می‌گردد. با خود می‌گوید: زیر پوست شهر، حتی کودکی‌هایمان درحال غرق شدن است!

 

    نظرات