اعلام آمادگی قطر برای سرمایه‌گذاری در اصفهان

اعلام آمادگی قطر برای سرمایه‌گذاری در اصفهان

http://www.bananews.ir/یک عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان از اعلام آمادگی قطر برای سرمایه‌گذاری از ۴۰ تا ۱۰۰ درصد در پروژه‌های استان اصفهان خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابوالقاسم سرتیپی در شانزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق اصفهان به سفر هیات تجاری استان به قطر اشاره کرد و ادامه داد: طرح لوسیل و مروارید قطر ظرفیت بسیاری برای صنایع ساختمانی استان اصفهان دارد؛ به طور مثال یکی از این پروژه‌ها نیازمند ۲۵ میلیارد دلار سنگ ساختمانی است.

وی از رایزنی با مسوولان قطری برای اختصاص چارتر برای کارگو ترمینال اصفهان خبر داد و گفت: قطر ایرلاین آمادگی خود را برای تامین چارتر کارگو ترمینال اصفهان اعلام کرد و باید این موضوع از سوی مسوولان دو کشور دنبال شود.

وی امضای تفاهم‌نامه اتاق بازرگانی اصفهان و قطر را از دیگر بخش‌های این سفر عنوان کرد.

مرتضی بیشه، عضو هیات نمایندگان اتاق نیز از برقرار شدن خط پروازی اصفهان و قطر خبر داد و گفت: سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر قول داد طی یک ماه آینده این خط پروازی با حضور سفرای خارجی مقیم قطر راه‌اندازی شود.

وی تاکید کرد: اعزام هیات‌های بازرگانی به سایر کشورها با پیگیری اتاق می‌تواند مثمر ثمر و نتیجه بخش باشد.

در ادامه نایب رییس اتاق اصفهان خواستار ارائه شیوه نامه برای سفرهای تجاری اتاق اصفهان شد.

محمود اسلامیان تاکید کرد: هر یک از سفرهای هیات‌های تجاری باید بر اساس هدف مشخص باشد و ملزومات آن از ابتدا تا پایان تعیین شود تا نتایج آن قابل ارزیابی باشد.

 

 

    نظرات