۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید

۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید

http://www.bananews.ir/با حضور وزیر راه و شهرسازی ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) وزیر راه و شهرسازی صبح شنبه در آئین بهره‌برداری از واحدهای مسکونی مهر در برازجان اظهار داشت: در دولتهای نهم و دهم ۷۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مهر در شهرها و روستاهای استان بوشهر آغاز شده است.

علی نیکزاد اضافه کرد: در مجموع تا کنون بیش از ۲۴ هزار واحد مسکونی تحویل داده شده و تا پایان امسال نیز ۲۸ هزار واحد مسکونی مهر را تحویل خواهیم داد.

وی به انجام ۸۰۰ پروژه مهر ماندگار در سطح کشور اشاره کرد و بیان داشت: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان سهم استان بوشهر از پروژه‌های مهر ماندگار است که این پروژه‌ها تا پایان دولت‌ دهم به پایان خواهند رسید.

وزیر راه و شهرسازی افزود: بیمارستان بوشهر، بیمارستان برازجان، ۷۰ کیلومتر از راه‌آهن بوشهر - شیراز، دو تقاطع غیر هم‌سطح در استان بوشهر و بزرگراه بوشهر- هندیجان از جمله پروژه‌های مهر ماندگار در استان بوشهر است.

وی پروژه‌های مسکن مهر را فرصت بسیار خوبی برای خانه‌دار شدن جوانان خواند و گفت: ۵۰ درصد هزینه‌های ساخت مسکن مهر توسط وزارت مسکن تامین می‌شود و مابقی آن نیز به صورت اقساط بلندمدت است.

نیکزاد اجرای پروژه مسکن مهر را بازگشتی به گفتمانهای امام راحل توصیف کرد و ادامه داد: افزایش وام مسکن مهر به ۲۵ میلیون تومان کاری بسیار ارزشمند است.

 

 

    نظرات