دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار می شود

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار می شود

http://www.bananews.ir/دبیر کل اتاق تعاون گفت: دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران ، به عنوان بزرگترین رخداد نمایشگاهی خاورمیانه ، همانند شش دوره قبلی با مجوز سازمان توسعه تجارت ، توسط اتاق تعاون مرکزی برگزار می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) 'داریوش پاک بین' روز شنبه در نشستی خبری ، افزود: دوازدهمین دوره نمایشگاه ساختمان با حضور شرکت‌های معتبر ایرانی و خارجی از اروپا، آسیا و آفریقا و آمریکا در تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: به جهت جلوگیری از تداخل زمان برگزاری نمایشگاه با ایام ماه مبارک رمضان، زمان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ تیرماه ۱۳۹۱ خواهد بود.

به گفته پاک بین، پیش ثبت نام دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از تاریخ ۱۹ مهرماه سال جاری بر روی سایت اینترنتی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان انجام می شود و هم اکنون نیز این فرصت برای شرکت‌هایی که از ثبت نام اولیه بازمانده‌اند تا چند روز آتی تمدید و فراهم شده است.

وی در ادامه بیان داشت: شرکت‌ها و بنگاه‌های فعال در حوزه صنعت ساختمان که تاکنون موفق به ثبت نام اولیه و درخواست رزرو غرفه نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به نشانی www.iranconfair.ir اقدام لازم را به عمل آورند.

پاک بین افزود: ورود اطلاعات در پایگاه اینترنتی نمایشگاه فقط به منزله رزرو بوده و با توجه به حجم بالای ثبت نام انجام شده جانمایی و واگذاری غرفه ها براساس اولویت های ثبت نام شده خواهد بود.

وی تصریح کرد: در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان شرکت ها و بنگاههای فعال در گروه های متنوع و مختلف کالایی و خدماتی از قبیل مصالح ساختمانی، ماشین آلات عمرانی، طراحی و دکوراسیون داخلی، آسانسورها، کامپوزیتها، عایقها، تجهیزات الکترونیکی، شیرآلات، یراق‌آلات و درب و پنجره و ... حضور خواهند داشت.

دبیر کل اتاق تعاون اظهار داشت: در نمایشگاه دوازدهم سعی شده است تا نهایت شفاف سازی و آسان سازی در خصوص جانمایی و ثبت نام شرکت ها لحاظ شود.

وی ادامه داد: درهفته جاری به منظور جانمایی غرفه ها برای اولین بار در طی برگزاری دوره های مختلف نمایشگاه سعی شده این جانمایی به صورت اینترنتی و توسط خود شرکتها انجام می پذیرد و از دخالت افراد به خصوص گروه ا جرایی جلوگیری شود تا هرگونه شبهه نیز بر طرف شود.

پاک بین گفت: مراسم افتتاحییه نمایشگاه با حضور سفرا و نمایندگان شرکتها و مدیران کشوری پنج شنبه ۱۶ تیرماه برگزار می شود.

پاک بین در پایان اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه نیز مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد و از غرفه های نمونه در حوزه تولید ملی قدردانی به عمل خواهد آمد.

 

 

    نظرات