منوریل به مشهد مقدس می رسد

منوریل به مشهد مقدس می رسد

http://www.bananews.ir/شهردار مشهد از راه اندازی منوریل در مشهد مقدس خبر داد و گفت: این مهم با تخصیص اعتبار از سوی دولت محقق می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) 'سید محمد پژمان' در حاشیه دومین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه های ملی و بین المللی درگفت وگو با ایرنا افزود: هم اینک پیگیر تخصیص اعتبار دولتی برای راه اندازی این مهم هستیم.

وی با تاکید بر راه انداری منوریل به دلیل اهمیت جاذبه توریستی در شهر معنوی مشهد مقدس اظهارداشت : راه اندازی چهار خط مترو، در دستور کار شهرداری شهر مشهد قرار دارد و منوریل به عنوان خط پنجم پیش بینی شده است.

به گفته وی،‌ منوریل به عنوان حلقه ای، ابتدا و انتهای این چهار خط مترو را به یکدیگر پیوند می دهد.

شهردار مشهد گفت: خط یک متروی مشهد هم اینک راه اندازی شده و در حال بهره برداری است،‌ خط دو در دست احداث است ،‌خط ۳ در حال انعقاد قرارداد و خط ۴ هم مطالعاتش انجام شده که منتظر تصویب آن هستیم.

وی توسعه ریلی را از اهم برنامه های شهرداری مشهد بیان کرد و افزود: خطوط ریلی که زیر زمین احداث می شوند و به دلیل فضایی که زیر زمین اشغال می کنند از اهمیت بالاتری از راه اندازی خطوط ریلی در روی زمین برخودارند.

دومین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه های ملی و بین المللی از روز پنجشنبه به مدت دو روز با هدف شناسایی قابلیت ها ، توانمندیها و مشکلات شهر مشهد برگزار شد.

 

 

    نظرات