برنامه‌ریزی و اجرای ۵۶۰ میلیارد تومان پروژ‌ه‌ راهسازی در اطراف تهران

برنامه‌ریزی و اجرای ۵۶۰ میلیارد تومان پروژ‌ه‌ راهسازی در اطراف تهران

http://www.bananews.ir/استاندار تهران با تاکید بر آنکه موج سختی از انجام کارها در اطراف تهران در حوزه‌ی راهسازی در جریان است، گفت: در هیج مقطعی این همه کار نبوده است، در حال حاضر در اداره کل راه و ترابری استان تهران ۵۶۰ میلیارد تومان پروژه در حال برنامه‌ریزی و اجراست.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) تمدن در مراسم آغاز عملیات اجرایی قطعه‌ یک بزرگراه امام رضا(ع) ـ پاکدشت ـ شهید بابایی با اشاره به پروژه‌های راهسازی اطراف تهران که در دست اقدام است، گفت: اطراف تهران چندین پروژه‌ی بزرگراه و آزادراه در دست اجراست. پروژه‌های هم‌چون مترو پاکدشت، فرودگاه امام خمینی (ره) که این کار با سختی‌های خاص خود پیش می‌رود.

او با تاکید بر آنکه موج سختی از انجام کارها در اطراف تهران در حوزه‌ی راهسازی در جریان است، گفت: در هیج مقطعی این همه کار نبوده است، در حال حاضر در اداره کل راه و ترابری استان تهران ۵۶۰ میلیارد تومان پروژه در حال برنامه‌ریزی و اجراست.

استاندار تهران اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در اطراف تهران پروژه‌های راهسازی در دست اقدام است و امروز نیز پروژه‌ای دیگر را آغاز می‌کنیم.

تمدن ادامه داد: پروژه‌ی بزرگراه امام رضا (ع) ـ پاکدشت ـ شهید بابایی از نظر فنی و اماکن و مراکز در حاشیه‌ی این بزرگراه اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مشکلات موجود در مسیر بزرگراه پاکدشت ـ شهید بابایی حل شود تا این بزرگراه به مسیر بزرگراه حرم تا حرم متصل شود.

وی با تاکید بر این‌که راهسازی مهم‌ترین کار است و راه زیرساخت تمامی پروژه‌هاست، گفت: همیشه در پروژه‌ها و تخصیص بودجه اول پول پروژه‌های راه را کنار گذشته‌ایم.

استاندار تهران در پایان گفت: هزینه بزرگراه پاکدشت ـ شهید بابایی ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد بود که به کمک وزیر راه و استاندار امیدوار به تامین آن هستیم.

در این مراسم هم‌‌چنین بشیری ـ نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ـ اظهار کرد: محور دوم بزرگراه پاکدشت ـ شهید بابایی نیز در حال مطالعه است.

او با تاکید بر شلوغی و ترافیک سنگین مسیر پاکدشت در حال حاضر گفت: ترافیک روزانه این محور ۵۰ هزار دستگاه سواری است که با راه‌اندازی بزرگراه پاکدشت _ شهید بابایی این ترافیک کاهش خواهد یافت.

در پایان سخنرانی‌ها کلنگ آغاز عملیات قطعه یک بزرگراه امام رضا (ع) ـ پاکدشت ـ شهید بابایی به دست وزیر راه و شهرسازی و با حضور استاندار تهران و امام جمعه پاکدشت به زمین خورد و حاضرین شاهد یکی از انفجار‌های راهسازی این مسیر بودند.

 

    نظرات