پیمانکاران آسفالت مورد نیاز را باید از تولیدکننده داخلی تهیه کنند

پیمانکاران آسفالت مورد نیاز را باید از تولیدکننده داخلی تهیه کنند

http://www.bananews.ir/براساس نخستین مصوبات کارگروه بهبود کیفیت آسفالت، تمام پیمانکاران طرف قرارداد با وزارت راه و شهرسازی موظف هستند از اول مهرماه سال جاری آسفالت مورد نیاز پروژه ها را صرفا از کارخانه های تولید آسفالت که دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی هستند، تهیه کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، کارگروه بهبود کیفیت آسفالت به دنبال دستور وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد، که براساس آن برای ارتقاء کیفیت پروژه های این وزارتخانه دستورالعمل هایی که مورد تایید شورای عالی فنی و امور زیربنایی حمل ونقل است، به تصویب رسید.

براساس مصوبات این کارگروه، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی موظف است ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ ابلاغ این مصوبه، ساز و کار صدور گواهینامه فنی کارخانجات آسفالت و نظارت های دوره ای را تهیه و به تصویب کارگروه ارتقای کیفیت آسفالت برساند.

همچنین اعتبار گواهینامه فنی کارخانجات آسفالت یک ساله است و تعرفه صدور و تمدید گواهینامه با پیشنهاد مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و تایید معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل، حداکثر تا پایان تیرماه هر سال با تصویب وزیر راه و شهرسازی ابلاغ می شود.

    نظرات