بهره برداری از نخستین مجتمع ۲۱۶ واحدی مسکن مهر یاسوج

بهره برداری از نخستین مجتمع ۲۱۶ واحدی مسکن مهر یاسوج

http://www.bananews.irنخستین مجتمع ۲۱۶ واحدی مسکن مهر یاسوج (مجتمع مهر نگین دنا) با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح یکشنبه در مراسم افتتاح این مجتمع گفت: مراحل پایانی ۵۸۲ واحد مسکن مهر در یاسوج انجام شده و یا در حال انجام است که این مجتمع بخشی از این واحدهاست.

اکبر نیکزاد افزود: مراحل ساخت این مجتمع با واحدهای دو خوابه و یک خوابه در طی مدت زمانی ۲۴ ماه انجام گرفته و این مجتمع ۲۱۶ واحد در قالب ۹ بلوک مسکونی بوده که ۱۸ واحد آن تک خوابه و ۱۹۸ بلوک آن دوخوابه است.

وی بیان داشت: به ازای هر واحد دو خوابه ۸۵ مترمربع و به ازای هر واحد تک خوابه ۶۵ متر مربع زیربناست و هر بلوک از ۲۴ واحد تشکیل شده است.

نیکزاد یادآور شد: ۷۰۰ میلیون تومان برای هزینه دیوارکشی ومحوطه سازی توسط دولت و از طریق یارانه بخش مسکن تأمین شده است.

وی افزود: مجتمع ۲۱۶ واحدی ساحلی و ۱۵۰ واحد از مجتمع مسکن مهر سروک نیز مراحل پایانی ساخت را طی می‌کنند.

استاندار بیان داشت: ۵۱۶ واحد مسکن مهر هم در گچساران به لحاظ ساخت در مراحل پایانی هستند.

نیکزاد با بیان اینکه واگذاری مسکن مهر به متقاضیان براساس بخشنامه کشوری انجام می‌شود، عنوان کرد: هم اکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهردر شهرهای استان در مراحل مختلف در دست ساخت است.

وی افزود: هفت هزار و ۱۵۰واحد مسکن سهم سال ۸۹ نیز ۱۰۰ درصد قرارداد آنها با بانک‌ها منعقد شده و بسیاری از آنها در دست ساخت است.

استاندار سهم واحدهای مسکن خود مالکین برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر را چهار هزار و ۲۸۹ واحد عنوان کرد و گفت: سه هزار و ۷۷۱ واحد از این واحد ها به مرحله نازکاری رسیده است.

وی بیان داشت: سهم مسکن روستائی سال ۹۰ استان سه هزار و ۲۹۴ واحد است که تاکنون ۳۰ درصد انعقاد قرار داد شده است.

نیکزاد یادآور شد: سه هزار واحد مسکن روستایی مصوب دور چهارم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در استان هم وارد مرحله احداث شده‌اند.

    نظرات