کمبود اعتبار برای تعمیر و نگهداری بزرگ راه کربلا

کمبود اعتبار برای تعمیر و نگهداری بزرگ راه کربلا

http://www.bananews.ir/شهردار ماهیدشت گفت: برای تعمیر و نگهداری بزرگ راه کربلا که از این بخش عبور می کند با کمبود اعتباری در حدود ۴۰۰ میلیون تومان روبرو هستیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) افشین رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هزینه های سالیانه روکش آسفالت بزرگ راه کربلا در مقایسه با اعتباراتی که به شهرداری ماهیدشت اختصاص داده شده است، بسیار بالا بوده و اگر ما اعتبارات بخش آسفالت را برای این بخش در نظر بگیریم بودجه ای برای بازسازی و آسفالت کوچه ها و خیابان های این شهرستان باقی نخواهد ماند.

وی در ادامه بیان داشت: متأسفانه علی رغم درخواست هایی که از سوی شهرداری ماهیدشت جهت اختصاص اعتبار ویژه ای از فصل راه و ترابری برای تعمییر و نگه داری آسفالت بزرگ راه کربلا شده است، بودجه تخصیص نیافته است.

رحیمی تصریح کرد: تاکنون برای حفظ این بزرگ راه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری هزینه کرده ایم و چنانچه بودجه امسال این شهرداری که ۲۰۰ میلیون تومان است به این امر اختصاص یابد بودجه دیگری برای سایر خدمات نخواهیم داشت.

وی گفت: در صورتی که امسال مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان برای روکش آسفالت دو طرف بزرگ راه کربلا به شهرداری ماهیدشت پرداخت شود ما می توانیم سایر هزینه های عمرانی را پرداخت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان اعتبارات داشته ایم که ۲۰۰ میلیون آن از محل سفر استانی مقام معظم رهبری و ۴۵۰ میلیون از محل اعتبارات استانی بوده است.

رحیمی این اعتبارات را برای سه پروژه احداث پارک، احداث کانال دفع آب های سطحی و زیرسازی و آسفالت معابر شهرستان ماهیدشت برشمرد.

شهردار ماهیدشت همچنین از جذب صد درصدی اعتبارات عمرانی سال گذشته این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه های تعریف شده سال جاری نیز تکمیل سه پروژه یاد شده بالا هستند.

شهردار ماهیدشت اعتبارات مصوب شده سال جاری این شهرستان را ۳۵۰ میلیون تومان عنوان کرد که صد میلیون تومان آن برای احداث پارک نیمه کاره سال گذشته این شهرستان خواهد بود.

    نظرات