پیشرفت ۱۵درصدی ساخت مجتمع خدماتی رفاهی مجتمع شهید رجایی

پیشرفت ۱۵درصدی ساخت مجتمع خدماتی رفاهی مجتمع شهید رجایی

http://www.bananews.ir/معاون عمرانی اداره کل بنادر و دریانودی هرمزگان؛ از پیشرفت ۱۵ درصدی ساخت مجتمع اداری، خدماتی و رفاهی مجتمع بندری شهید رجایی خبر داد و گفت : با ساخت این مجتمع، تمام ادارات بندر در این مرکز مستقر می شوند

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، 'عباس کمالی' گفت: تخلیه و بارگیری صادرات و واردات، خدمات گمرکی و بانکی از جمله خدمات اداری است که در این مرکزبه افراد ارایه می شود.

وی افزود: مجتمع اداری، خدماتی و رفاهی بندر شهید رجایی با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و با زیر بنای ۱۲ هزار متر مربع ساخته می شود.

کمالی با اشاره به اینکه این مجموعه شامل بانک، هتل، دفاتر اداری و امکانات رفاهی است، افزود: اجرای این طرح در حال حاضر برای ۱۵۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

معاون عمرانی اداره کل بنادر و دریانودی هرمزگان، با اشاره به اینکه مرحله اول این طرح در سال ۹۳به بهره برداری می رسد، افزود: انتقال فعالیت های اداری به خارج از بندر، اختصاص بندر فقط به فعالیت های عملیاتی ازجمله تخلیه و بارگیری، جلوگیری از تردد خودرهای سواری به داخل بندر، کاهش ترافیک و ارتقاء ضریب ایمنی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

    نظرات