مدیران برق در محله‌های تهران مستقر می‌شوند

مدیران برق در محله‌های تهران مستقر می‌شوند

http://www.bananews.ir/بر اساس طرحی که از سوی شرکت توزیع برق تهران ارائه شده است، محله‌های شهر تهران از این پس دارای مدیر برق می‌شوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدحسین بهرامی، مدیر منطقه برق بوعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با تشریح کلیات طرح مدیران برق محلات گفت: ناآگاهی به موقع از وضعیت شبکه و معایب جزیی احتمالی از نظر گستردگی شبکه و همچنین نبود امکان کنترل و پایش کامل شبکه از جمله دلایل اصلی اجرای این طرح در سطح شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ است.

مدیر منطقه برق بوعلی با بیان اینکه این طرح از تیرماه سال جاری در این منطقه در حال اجراست، افزود: تقسیم بندی کل محدوده منطقه به ۲۱ قسمت و منطبق بر مرزهای محله‌های شهرداری مناطق، تدوین شرح وظایف مدیران برق محله‌ها با اخذ نظر و دیدگاه‌های معاونت‌های منطقه، شناسایی و انتخاب همکاران مجرب و ذی‌صلاح برای هریک از محله‌ها با اولویت محل سکونت همکاران ساکن در محدوده منطقه از جمله اقدام‌هایی است که در این زمینه انجام شده است.

به گفته وی استخراج حجم تاسیسات و تجهیزات شبکه برق محله‌ها بر اساس نقشه‌های GIS، تهیه پکیج و فرم های مورد نیاز برای برداشت اطلاعات مختلف محله‌ها بر اساس شرح وظایف تدوین شده از دیگر فعالیت‌هایی است که در راستای اجرای این طرح صورت گرفته است.

به گفته بهرامی تسهیل در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها با توجیه منطقی و جلب نظر مسئولان و ساکنان محله‌ها، ملاحظه شرایط محیطی محدوده منطقه و مشکلات احتمالی مشترکان و تلاش در راستای بهبود و ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به مردم و همچنین امکان بروز رسانی اطلاعات شبکه با کنترل وضعیت نقشه های موجود با وضعیت واقعی از دیگر مزایای طرح مدیران برق محلات است.

وی بازدید هفتگی از تمام معابر اصلی، فرعی و بن بست های محله مربوطه به صورت دقیق و پلاک به پلاک و برداشت معایب مهم ملاحظه شده در شبکه برق رسانی اعم از وضعیت روشنایی معابر، شبکه های هوایی و زمینی ناایمن، برداشت اطلاعات مربوط به اجرای طرح های اجرایی و یا عمرانی مختلف سایر سازمان های خدماتی و یا شهرداری ها و اطلاع رسانی مناسب به منطقه در زمینه انجام اقدام ها و مکاتبه‌های لازم با سازمان ذی‌ربط را از جمله وظایف مدیران برق محله ها برشمرد.

به گفته وی تعامل مستمر و مناسب با مدیران محلی، دبیر و اعضای شورایاری و هیات امنای محله مربوطه در قالب برگزاری نشست های مستمر، توسعه فرهنگ مدیریت مصرف و هماهنگی اجرای پروژه های اجرایی منطقه از دیگر وظایف مدیران برق محله هاست.

    نظرات