آغاز واگذاری واحدهای مسکن مهر دره‌شهر از هفته جاری

آغاز واگذاری واحدهای مسکن مهر دره‌شهر از هفته جاری

http://www.bananews.ir/فرماندار شهرستان دره شهر گفت: واگذاری نخستین واحد از مجتمع‌های مسکن مهر در شهرستان دره شهر ازهفته جاری آغاز می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) کوثری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده نخستین واحد از مجتمع‌های مسکن مهر شهرستان دره شهر از هفته جاری به صاحبان آنها که تعدادی کارمند دولتی واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در وهله نخست تعداد ۱۲۰ کارمند دولت از جمله پرسنل شبکه بهداشت دره شهر صاحب مسکن می‌شوند، اضافه کرد: در حال حاضر تعداد واحدهای مسکونی این پروژه که در حال ساخت است، در مجموع ۸۰۰ واحد ۱۲۰ متری است که واگذاری همه آنها در همین سال و به احتمال زیاد تا بهمن ماه محقق خواهد شد.

فرماندار دره شهر در مورد مشکل فاضلاب این واحدها نیز گفت: خوشبختانه مشکل فاضلاب این واحدها برطرف و حل شد.

کوثری درباره مجموع طرح‌هایی که قرار است در هفته دولت در شهرستان دره شهر افتتاح یا اجرایی شوند، نیز گفت: در این هفته در مجموع ۵۷ طرح و پروژه در سطح شهرستان افتتاح می‌شود که برای تحقق آن در مجموع ۶۷۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار دره شهر درباره شاخص‌ترین این طرح‌ها گفت: شعله‌ور شدن نخستین علمک‌های گاز در شهر بدره با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در هفته دولت از شاخص‌ترین طرح‌های در حال افتتاح است.

وی همچنین از گازرسانی به دو روستای جهادآباد و وزیرآباد در هفته دولت خبر داد و گفت: با گازدار شدن خانه‌های این دوروستا تعداد روستاهایی که در این شهرستان از این نوع سوخت بهره‌مند می‌شوند به ۵ روستا خواهد رسید.

    نظرات