افتتاح چهار پروژه عمرانی به ارزش ۱۶۶ میلیارد ریال در قشم

افتتاح چهار پروژه عمرانی به ارزش ۱۶۶ میلیارد ریال در قشم

http://www.bananews.ir/در دومین روز هفته دولت چهار پروژه عمرانی به ارزش ۱۶۶میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان و جمعی از مسوولان استان و شهرستانی در شهرستان قشم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، دو پروژه از این پروژه‌ها شامل احداث خط انتقال نیرو ۲۳۰ کیلو ولت قشم – درگهان با هزینه ۶۰ میلیارد ریال و احداث یک پست فشار قوی ۲۳۰ کیلوولت موقت لافت با اعتبار۸۰ میلیارد ریال است که توسط شرکت سهامی برق منطقه‌ای استان هرمزگان به اجرا درآمده است.

براساس این گزارش احداث دبیرستان شش کلاسه نادری در روستای کاروان از توابع بخش مرکزی قشم با اعتبارچهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال سومین پروژه‌ای است که در دومین روز هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

در این مدرسه که با ۵۹۸ مترمربع زیربنای مفید در زمینی به مساحت ۶۹۷ مترمربع توسط اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان احداث شده، افزون بر ۱۴۰ دانش آموز روستایی در دو گروه علوم تجربی و علوم انسانی مشغول تحصیل خواهند شد.

این گزارش حاکی است چهارمین پروژه‌ای که امروز در قشم به بهره‌برداری رسید، احداث ۵۲۳ واحد مسکونی بود که توسط تعاونی‌های مسکن شهرستان قشم ساخته و تحویل اعضای این تعاونی‌ها داده شده است.

این واحدها شامل ۲۲۸ واحد مسکونی متعلق به مسکن مهر گروهی، ۱۵۷ واحد مسکونی متعلق به شرکت تعاونی مسکن ایثارگران، ۱۲۰ واحد مسکونی متعلق به شرکت تعاونی نگارین مهر درگهان و ۱۸ واحد مسکونی خود مالکین است که در مجموع افزون بر ۲۲ میلیارد ریال از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی استان هرمزگان به اجرا درآمده است.

    نظرات