افتتاح یکهزار واحد مسکن مهر در استان تهران

افتتاح یکهزار واحد مسکن مهر در استان تهران

http://www.bananews.ir/مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران از افتتاح یکهزار واحد مسکن مهر در استان تهران خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) تقی رضایی در جریان بازدید از پروژه های مسکن مهر استان تهران در خصوص وضعیت افتتاح واحدهای مسکونی مهر در استان تهران، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده از این تعداد واحد مسکونی آماده واگذاری به متقاضیان مسکن مهر، ۱۵۰۰ واحد مسکونی در سایت ضیاء آباد شهرستان اسلامشهر و تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر در سایر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان تهران به اعضاء واگذار می شود.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران افزود: از میان این پروژه ها تعداد ۱۵۰۰ واحد در قالب مسکن مهر ۹۹ ساله، ۱۰۰۰ واحد در قالب مسکن مهر خودمالک، تعداد ۴ هزار واحد در قالب نوسازی بافت های فرسوده و ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز مربوط به پروژه هایی است که از تسهیلات دولتی استفاده کرده اند.

به گفته این مقام مسئول تلاش می شود در هفته های آینده نیز بالغ بر ۲۰ هزار واحد مسکونی دیگر در سایر نقاط استان مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی این واحدها مجهز به تاسیسات زیربنایی و روبنایی است، اظهار داشت: واگذاری واحدهای مسکونی مهر قطعا در مهار قیمت مسک و نیز نرخ اجاره موثر خواهد بود.

به گفته رضایی با توجه به اینکه عمده این واحدها در درون شهر تهران ساخته شده اند استقبال خوبی از این واحدها به عمل آمده و قطعا تزریق این واحدها به بازار مسکن نقش موثری در کنترل قیمت ها خواهد داشت.

 

 

    نظرات