ابلاغ رسمی شهرداری برای اجرای برج‌های دوقلوی شهرکرد

ابلاغ رسمی شهرداری برای اجرای برج‌های دوقلوی شهرکرد

www.BanaNews.irشهردار شهرکرد گفت: طرح تفصیلی برج‌های دوقلوی کوه نور و دریای نور شهرداری شهرکرد از سوی استاندار چهار محال و بختیاری رسما ابلاغ شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) نورالله غلامیان با بیان اینکه طرح تفصیلی پروژه برج‌های دوقلوی شهرداری شهرکرد پس از تصویب در کمیسیون ماده ۵ استان به شورای عالی معماری و شهرسازی کشور ارسال شده بود، اظهار کرد: این طرح توسط شورای یاد شده مغایر با ضوابط طرح تفصیلی شهر تشخیص داده نشد و متعاقب آن از سوی استاندار رسما برای اجرا ابلاغ شده است.

وی در ادامه با اشاره به عملیات خاکبرداری و پایدار‌سازی محل ساخت برج‌های دوقلوی شهرکرد در ضلع شمال غربی میدان بسیج شهرکرد تصریح کرد: ۳ متر از این عملیات شامل دپو، بارگیری و حمل توسط پیمانکار محلی انجام شده و باقی‌مانده آن تا چهار ماه آینده توسط پیمانکار تخصصی به پایان خواهد رسید.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه پروژه برج‌های دوقلوی کوه نور و دریای نور این شهرداری یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی با رویکرد اقتصاد شهری در استان چهارمحال و بختیاری است، خاطرنشان کرد: این طرح پیش از هر چیز بستر‌ساز رشد و پیشرفت اقتصادی و تحریک‌کننده فرآیندهای توسعه و سرمایه‌گذاری در سطح استان و منطقه است.

    نظرات