تغییر چهره باغ گلستان برای بهره مندی هرچه بیشتر شهروندان و گردشگران

تغییر چهره باغ گلستان برای بهره مندی هرچه بیشتر شهروندان و گردشگران

به گزارش شهریار ، هادی بدری با اشاره به انجام اقدامات متعدد از جمله نرده کشی پیرامون این پارک تاریخی گفت: باغ گلستان به عنوان یکی از اولین پارکهای کشور محل مراجعه و استفاده شهروندان و گردشگران بوده و شهرداری تبریز برای بهسازی وضعیت این پارک اقدامات متعددی را آغاز کرده است.

بدری با اشاره به تشریک مساعی و جلسه مشترک سازمان سیما منظر و فضای  سبز، سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و شهرداری منطقه ۸ تبریز افزود: بعد از نرده کشی پیرامون این پارک تاریخی، ساماندهی کتابفروشی های موجود در این مجموعه در دستور کار قرار دارد که با همکاری سازمان میادین وشهرداری منطقه ۸ تبریز آن دسته از کتابفروشی های غیرفعال واقع در این پارک جمع آوری و تمامی کتابفروشی های فعال پارک بهسازی شده و از منظر شهری نیز ساماندهی خواهند شد.

وی گفت: در مرحله بعدی تغییر چهره پارک تاریخی گلستان، ساماندهی سایر صنوف واقع در این محدوده و صدور مجوزهای لازم برای فعالیت آنان در دستور کار قرار دارد.

معاون شهردار تبریز افزود: بر اساس سیاستگذاری های شهردار تبریز، بهینه سازی و ایجاد فضای ایمن و با آرامش برای شهروندان در پارکها و سایر فضاهای شهری در دستور کار بخش های مختلف مدیریت شهری قرار دارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش گفت: بر اساس سیاست های اعلامی شهردار محترم تبریز، معاونت محیط زیست و خدمات شهری ، شناسایی نقاط قوت و ضعف، ایرادات و مشکلات موجود حوزه را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات